לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענת וייל

ענת וייל

ענת וייל

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-3284

ענת וייל פסיכולוגית קלינית. מטפלת בקליניקה במרכז תל אביב  מוסמכת האוניברסיטה העברית.  סיימה את לימודיה בהצטיינות.התמחות בבית החולים הדסה עין כרם במחלקות פסיכיאטריה ואונקולוגיה. מומחיות בטיפול אישי. זוגי ... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ענת וייל

ענת וייל השיבה ל 26% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות ענת וייל

ענת וייל פסיכולוגית קלינית.

מטפלת בקליניקה במרכז תל אביב 

מוסמכת האוניברסיטה העברית.  סיימה את לימודיה בהצטיינות.התמחות בבית החולים הדסה עין כרם במחלקות פסיכיאטריה ואונקולוגיה. מומחיות בטיפול אישי. זוגי  וקבוצתי ,  התמחות מיוחדת )בנוסף לתחומי הפסיכולוגיה הקלינית(בתחום הפסיכואונקולוגיה ןפסיכולוגיה רפואית במיוחד טיפולי פוריות.

הכשרות בתחום הטיפןל הנרטיבי,טיפול מערכתי,,  קורס בטיפול זוגי במכון שינוי, סמינרים בפסיכולוגיה התייחסותית קורסים על התאוריה של אדלר.. בוגרת השתלמויות שונות בתחומי הפסיכולוגיה הקלינית.  מאמינה בגישות אינטגרטיביות בפסיכותרפיה.לעיתים נדרשת התערבות פרקטית מציאותית בעניינים דחופים שמכוננים מצבי לחץ אצל המטופל שללא התייחסות אליהם נוצרת תחושת תקיעות. במקביל הטיפול  מהווה הזדמנות להיכרות עצמית גם ברבדים יותר  עמוקים. אני רואה את התהליך הטיפולי כמרקם שמכסה זמנים שונים ,תקופות שונות רבדים  ודמויות משמעותיות מגוונות ושונות בחיי המטופל. בגלל השקפת העולם המקצועית שלי אני דואגת להשתלם לעיתים קרובות במיגוון  שיטות טיפול.הגישה שלי היא אקלקטית.יש מיגוון רחב,של אנשים הפונים לטיפול ואין גישה אחת שמתאימה  לכולם.כל אדם יחיד ומיוחד בדרכו וכל אחד ואחת עוברים את המסע הייחודי שלו/ה במסגרת הטיפול.

מטפלת בפרט ובמשפחה במגוון  נושאים:טיפול בחולים עם מחלות כרוניות עם התמחות מיוחדת בפסיכו אונקולוגיה וטיפולי פוריות ,טיפול אישי וזוגי,טיפול בחרדה ובדכאון.

העמדה המקצועית היא להתאים את החליפה לכל מטופל ולא ההיפך. כל אדם הוא ייחודי ולכל אחד מתאימה גישה אישית וטיפולית שונה לכן אני מאמינה שיש צורך בהתפתחות אישית של המטפל לאורך שנות עבודתו כמטפל.זאת על מנת שיוכל להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלו ולהתאים עצמו עד כמה שניתן למיגוון רחב של בני אדם המחפשים מזור לנפשם או שואפים לצאת למסע לגילוי עצמי.  כאמור אני אקלקטית מבחינה מקצועית.אני עוברת עם כל מטופל מסע או דרך המתאימים לצרכים האישיים ולשלב  בחיים.לעיתים אנו עוברים מסע ארוך ולעיתים מספיקות כמה פגישות ייעוץ .

משתדלת להתפתח וללמוד  ולעשות אינטגרציה בין התחומים שאני משתלמת בהם..בטיפול משלבת בין עבודה על תהליכים אישיותיים עמוקים בצד התייחסות להווה ולכאן ועכשיו.לאחרונה התעניינתי גם בתהליכי אימון כי לעיתים נדרשת התאמה פרקטית לצרכי המציאות.

בעבר עבדתי לאחר ההתמחות, בבית החולים הדסה עין כרם במכון האונקולוגי ובמחלקה הפסיכיאטרית  ולאחר מכן במשך 7 שנים הייתי הפסיכולוגית האחראית במכון האונקולוגי במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. כיום עובדת כפסיכולוגית עצמאית של "מכבי שרותי בריאות" בקליניקה פרטית ומקבלת מטופלים גם באופן פרטי .כאמור מטפלת במבוגרים על פני קשת רחבה של נושאים.גם  עם מכבי שרותי בריאות וגם כפסיכולוגית פרטית.היום בעקבות משבר הקורונה מטפלת גם מרחוק .

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענת וייל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענת וייל ובאחריותו/ה.