לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
סיון הרטמן

סיון הרטמן

סיון הרטמן

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-110178

פסיכולוגית חינוכית מומחית ואמא לארבע בנות. מרצה ומדריכה מטפלים אחרים לעבודה דיאדית (הורה וילד) בגישת Theraplay. מנהלת את קהילת Theraplay  בארץ. גישה טיפולית חוויתית המתאימה לעבודה עם קשיי ויסות רגשי, קשיים בקשר הורה... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 052-2240758 בימים:
ראשון, בין 07:00 ל 23:00
שני, בין 07:00 ל 23:00
שלישי, בין 07:00 ל 23:00
רביעי, בין 07:00 ל 23:00
חמישי, בין 07:00 ל 23:00
שישי, בין 07:00 ל 16:00

פניה אל סיון הרטמן

סיון הרטמן השיבה ל 0% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות סיון הרטמן

פסיכולוגית חינוכית מומחית ואמא לארבע בנות. מרצה ומדריכה מטפלים אחרים לעבודה דיאדית (הורה וילד) בגישת Theraplay. מנהלת את קהילת Theraplay  בארץ. גישה טיפולית חוויתית המתאימה לעבודה עם קשיי ויסות רגשי, קשיים בקשר הורה ילד, טראומה, אומנה ואימוץ ועוד.
עבדתי כ14 שנים בשירות הפסיכולוגי החינוכי של מועצה אזורית גזר עם הורים וילדים בגילאי 3-15 וצוותים חינוכיים בליווי בשגרה ובחירום.

מתגוררת במזכרת בתיה ומקבלת באופן פרטי לטיפולים אידיוידואלים לילדים, טיפולים דיאדים והדרכות הורים. בנוסף מאבחנת אבחונים פסיכולוגיים ופסיכודידקטיים ומעבירה קבוצות הורים.

עובדת עם משפחות על מגוון נושאים: קשיים סביב שינויים ומשברים (רילוקיישן, מעבר מסגרת חינוכית, גירושין ועוד), יחסי הורים-ילדים, ילדים באומנה או אימוץ, התמודדות עם ילדים עם קשיים רגשיים, התנהגותיים, הפרעות קשב ולקויות למידה.

לאורך השנים התמחתי בשיטות טיפוליות מגוונות. שבתי בקיץ 2018 משלוש שנים בארצות הברית בהן השתלמתי ולמדתי שיטות טיפול הרווחות שם (כגון Theraplay, DDP, TBRI). אני משתדלת להתאים את שיטת הטיפול למטופל על פי סיבת ההפניה והסגנון הייחודי שלו. 

בגילאים הצעירים אני מאמינה בתפקיד המשמעותי שיש להורה בטיפול ולכן משלבת עבודה דיאדית (הורה וילד יחד בחדר), תוך שימוש בכלים בגישת Theraplay אותה אני מובילה ומקדמת בישראל.

לפניות: therapy.sivan@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של סיון הרטמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי סיון הרטמן ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת סיון הרטמן

סיון הרטמן
Theraplay היא שיטת טיפול חווייתית ומבוססת התקשרות בילדים ובמשפחותיהם. הגישה החלה את דרכה בארצות הברית בשנות ה-70 ומאז התפתחה והתבססה מחקרית. כיום...
מאמרים | 1/7/2018 | 16,265 | 5 תגובות