לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דורית האן לביא

דורית האן לביא

דורית האן לביא

פסיכולוגית קלינית מומחית מדריכה

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-8372

M.A בפסיכולוגיה קלינית.  מדריכה מוסמכת בטיפול ואבחון.  לאורך שנותיי כמטפלת עבדתי עם אוכלוסיות רבות ומגוונות וצברתי ניסיון רב באבחון וטיפול. בין היתר עבדתי עם חיילים וקצינים כפסיכולוגית במסגרת צה"ל, עם... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דורית האן לביא

אודות דורית האן לביא

M.A בפסיכולוגיה קלינית. 

מדריכה מוסמכת בטיפול ואבחון. 

לאורך שנותיי כמטפלת עבדתי עם אוכלוסיות רבות ומגוונות וצברתי ניסיון רב באבחון וטיפול. בין היתר עבדתי עם חיילים וקצינים כפסיכולוגית במסגרת צה"ל, עם אנשים הסובלים מהפרעות אכילה במסגרת בי"ח שיבא ועם ניצולי שואה במסגרת 'מכון אלה'. כיום אני מטפלת בילדים, נוער והורים במסגרת מרפאות ילדים ונוער של 'שלוותה', וכן מנחה קבוצות ומדריכה פסיכולוגים במסגרת זו.

נוסף על פעילותי בשירות הציבורי, אני מטפלת במתבגרים ומבוגרים בקליניקה שלי בהרצליה במגוון רחב של מצבי חיים וקשיים. עובדת בין היתר גם עם מטופלים ממשרד הביטחון וממשרד החוץ וכן מבצעת שירות מילואים עם נפגעי תגובות קרב במסגרת היחידה לתגובת קרב של צה"ל.

באוריינטציה שלי אני מטפלת בגישה פסיכו- דינאמית. גישות נוספות בהן אני עוסקת הן: CBT- ACT , DBT, היפנוזה,  Focusing, מיינדפולנס.

כיום בנוסף לקליניקה הפרטית אני מטפלת ומדריכה במרפאת ילדים ונוער ב'שלוותה', ביחידה לתגובות קרב בצה"ל [במסגרת מילואים] , ב'עמותת אלה' לטיפול בניצולי שואה, מבצעת אבחונים פסיכו-דיאגנוסטיים, עובדת עם משרד הביטחון ומשרד החוץ, מטפלת גם ברשת- באמצעות סקייפ.

הקליניקה הפרטית ממוקמת ברחוב הבוסתן 25 בהרצליה ,ללא קשיי חנייה ועם נגישות טובה לכניסה וליציאה מהעיר.  

מוזמנים ליצור קשר לשם התייעצות. 

דורית האן לביא

פסיכולוגית קלינית מומחית [31493] ומדריכה [37375]

dorithahn@yahoo.com

0585-907050

קישור לאתר :  www.dorithahn.co.il

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דורית האן לביא, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דורית האן לביא ובאחריותו/ה.