לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יפעת כפיר רשף

יפעת כפיר רשף

יפעת כפיר רשף

עובדת סוציאלית קלינית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 13135

נעים מאד! שמי יפעת, ואני עובדת סוציאלית קלינית, פסיכותרפיסטית בעלת ניסיון עשיר במפגש וטיפול במגוון גילאים ומצבי חיים – החל מהילדות המוקדמת ועד הזקנה המתקדמת. לאורך שנים של עבודה טיפולית פגשתי וליוויתי אנשים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל יפעת כפיר רשף

אודות יפעת כפיר רשף

נעים מאד! שמי יפעת, ואני עובדת סוציאלית קלינית, פסיכותרפיסטית בעלת ניסיון עשיר במפגש וטיפול במגוון גילאים ומצבי חיים – החל מהילדות המוקדמת ועד הזקנה המתקדמת. לאורך שנים של עבודה טיפולית פגשתי וליוויתי אנשים המתמודדים עם מגוון התלבטויות, קשיים, ו"כאבי גדילה". ניסחנו וליבנו ביחד שאלות על זוגיות וקריירה, טראומות, פחדים וכאבים על היבטיהם השונים – אובדן, דיכאון, משברי חיים, חרדה, הערכה עצמית ירודה, בדידות, קשיי תפקוד, שאלות והתלבטויות בתהליך קבלת החלטות לגבי המשך הדרך, ועוד. 

אני מאמינה כי יש בכוחו של המפגש והקשר הטיפולי הייחודי שנוצר בו להיות בעל משמעות לשני השותפים לו. משמעות אשר מניעה, מסייעת, מכוונת ומייסדת ביחד תהליך אשר מאפשר להתגבר על מעצורים פנימיים וחיצוניים לצורך התפתחות וצמיחה. אני חשה כי זו עבורי זכות גדולה להיות שם עם כל אדם ואדם, באשר היא או הוא.

אשמח להיפגש ולהכיר. 

אני בצוות מכון אופק לטיפול DBT והקליניקה שלי בקבוץ יקום ובהרצליה

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יפעת כפיר רשף, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יפעת כפיר רשף ובאחריותו/ה.