לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לירוז פריד שחם

לירוז פריד שחם

לירוז פריד שחם

פסיכולוגית חינוכית מומחית- מדריכה

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-117622

 פסיכולוגית חינוכית מומחית- מדריכה. מקבלת בקליניקה פרטית בראשון לציון.   אני מאמינה שטיפול פסיכולוגי יכול לסייע לרווחה הנפשית של האדם ולהביא לתפקוד מסתגל ומיטיב, ורואה בו כמרחב מכיל ולא שיפוטי, המאפשר... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל לירוז פריד שחם

אודות לירוז פריד שחם

 פסיכולוגית חינוכית מומחית- מדריכה. מקבלת בקליניקה פרטית בראשון לציון.
 
אני מאמינה שטיפול פסיכולוגי יכול לסייע לרווחה הנפשית של האדם ולהביא לתפקוד מסתגל ומיטיב, ורואה בו כמרחב מכיל ולא שיפוטי, המאפשר לאדם להביא את עצמו באופן פתוח ואותנטי. 
הגישה הטיפולית מותאמת לצרכי המטופל, ועשויה לשלב כמה גישות (פסיכודינמית, CBT ,EMDR).
אני עובדת עם ילדים החל מגיל הגן, מתבגרים והורים, סביב מגוון רחב של קשיים: קשיי פרידה והסתגלות, הפרעות חרדה, דכאון, קשיים לימודיים וחברתיים, ASD, קשיי קשב וריכוז, קשיים בסמכות ההורית ובקשר הורה ילד, ומשברי חיים. העבודה הטיפולית עם ילדים מלווה בהדרכת הורים, ומשמעותית להצלחת הטיפול.
בשנים האחרונות, צברתי נסיון רב בעבודה עם מתבגרים ומלשב"ים, ובאופן ספציפי בעבודה עם דכאון ואובדנות. במסגרת עבודתי בשירות הפסיכולוגי בבת ים, ריכזתי את תחום מניעת האובדנות, וטיפלתי והדרכתי במסגרת התכנית הלאומית למניעת אובדנות. 
כמו כן, הנני בעלת נסיון במגוון רחב של אבחונים (הדלגה, בשלות, פסיכולוגי, פסיכודידקטי והערכת סיכון אובדני), הנחיית קבוצות הורים, קבוצות ילדים לכישורים חברתיים והדרכת צוותים חינוכיים.
 
מס' רשיון: 27-117622
 
 
 
 
 
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של לירוז פריד שחם, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי לירוז פריד שחם ובאחריותו/ה.