לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורית בן-אבי הרשקו

אורית בן-אבי הרשקו

אורית בן-אבי הרשקו

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-8715

אודות אורית בן-אבי הרשקו בקצרה:

שלום לכם שמי אורית, פסיכולוגית רפואית מומחית. פסיכולוגיה רפואית הינו תחום מומחיות ספציפי ומיוחד בענף הפסיכולוגיה, המיועד לספק טיפול נפשי לאנשים הסובלים  מבעיות גופניות, מחלות כרוניות ומחלות המאיימות...


ירושלים וסביבותיה, מודיעין והסביבה

פניה אל אורית בן-אבי הרשקו

אודות אורית בן-אבי הרשקו

שלום לכם

שמי אורית, פסיכולוגית רפואית מומחית.

פסיכולוגיה רפואית הינו תחום מומחיות ספציפי ומיוחד בענף הפסיכולוגיה, המיועד לספק טיפול נפשי לאנשים הסובלים  מבעיות גופניות, מחלות כרוניות ומחלות המאיימות על החיים, מצבים גופניים מתמשכים המשפיעים על מצב רוחו ותפקודו של האדם, תופעות פסיכוסומטיות קלות ומורכבות, טראומות הבאות לידי ביטוי דרך הגוף, טיפול בבני המשפחה של אנשים חולים ועוד.

כמו כל פסיכולוג מומחה, גם אני סיימתי תואר שני (בהצטיינות), ועברתי בהצלחה 4 שנות התמחות. בנוסף לכך, ב-7 השנים האחרונות אני עובדת בצה"ל ומקימה את תחום הפסיכולוגיה הרפואית.

בשנת 2015 פתחתי קליניקה פרטית במודיעין. ישנה אפשרות להיפגש גם ביישוב דולב.

בכל השנים הללו אני דואגת להמשיך ללמוד, להשתלם ולהיות בקשר מקצועי הדוק עם בכירי הפסיכולוגים בארץ, בכדי לשכלל את יכולתי לסייע לאחרים.

רכשתי ידע ונסיון רב ב: פסיכוסומטיקה מורכבת, שיקום מפציעות, פוסט טראומה, מחלות נוירולוגיות, הפרעות שינה, פיברומיאלגיה, מחלות גסטרואנתרולוגיות, אורטופדיות, מחלות סופניות, עבודה מערכתית ומשפחתית, מחלות עור ופסיכו-דרמטולוגיה, סכרת סוג 1+2, ועוד.

יש לי נסיון רב גם בטיפול בנוער ובמתבגרים, טיפול במבוגרים, הדרכת הורים לילדים על מחלות גופניות וטיפולים קבוצתיים בהקשר הגופני.

טיפלתי בהרבה נשים המתמודדות עם מצבים רפואיים - טיפולי פוריות, הכנה לניתוחים, חרדות לקראת לידה ועוד. 

התפיסה הטיפולית שלי היא אינטגרטיבית, אני משלבת הבנה דינמית מעמיקה יחד עם כלים מעשיים - היפנוזה, טיפול התנהגותי קוגניטיבי, ego states therapy ועוד. הטיפול "תפור" לכל מטופל באופן אישי, לפי צרכיו וכוחותיו.

אשמח מאוד להכיר אתכם ולבנות ביחד תכנית טיפולית המתאימה לכל אחד מכם

כל טוב :)

אורית     050-6378185    oritmedical@gmail.com  בפייסבוק: פסיכולוגית רפואית אורית בן אבי הרשקו

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורית בן-אבי הרשקו, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורית בן-אבי הרשקו ובאחריותו/ה.