לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רות דרדיקמן - עירון

רות דרדיקמן - עירון

רות דרדיקמן - עירון

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-6469

אודות רות דרדיקמן - עירון בקצרה:

פסיכולוגית קלינית מדריכה בפסיכותרפיה ובפסיכודיאגנוסטיקה, ד"ר לפסיכולוגיה (PhD).  מנהלת המרפאה לבריאות הנפש של קופ"ח "מאוחדת" בחיפה  לילדים, נוער ומבוגרים, ורכזת בריאות הנפש במרחב חיפה.  מלמדת,...

רות דרדיקמן - עירון לא מקבלת פניות.
ניתן לשלוח פניה למטפלים אחרים:

פניה לטיפול

אודות רות דרדיקמן - עירון

פסיכולוגית קלינית מדריכה בפסיכותרפיה ובפסיכודיאגנוסטיקה, ד"ר לפסיכולוגיה (PhD).  מנהלת המרפאה לבריאות הנפש של קופ"ח "מאוחדת" בחיפה  לילדים, נוער ומבוגרים, ורכזת בריאות הנפש במרחב חיפה.  מלמדת, מטפלת ומדריכה בקליניקה פרטית בחיפה. מטפלת בילדים והוריהם, במתבגרים ובמבוגרים.

לאתר האישי שלי: http://www.ruthderdikman.co.il

אני מאמינה שהמפגש הטיפולי הוא קודם כל מפגש בין אנשים, ושמה דגש בעבודתי על הקשר הטיפולי ועל רגש בטיפול.

עובדת בגישה דינאמית חווייתית ממוקדת, (EDT,ISTDP) שהיא שיטה אינטגרטיבית המבוססת על הבנה מעמיקה של הכוחות והקונפליקטים בנפש המטופל, ומתווה דרך עבודה ממוקדת ויעילה להשגת שינויים משמעותיים בזמן קצר יחסית.  בעבודתי אני משלבת חשיבה ודרך עבודה דינאמית, יחד עם  תפיסה וכלים מתחום המיינדפולנס שרכשתי בתרגול יוגה ומדיטציה של שנים רבות, כמו גם כלים נוספים מהתחום ההתנהגותי -קוגניטיבי. מעבר לשיטות השונות,  אני משתדלת להתאים את השפה הטיפולית בכל מפגש לצורך ולשפה שמביאים איתם המטופלים.  פיתחתי מודל לעבודה עם ילדים, נוער ומשפחות בשיטה דינאמית חווייתית ממוקדת ואני מלמדת ומדריכה עבודה בשיטה זו במגוון מסגרות פרטיות וציבוריות, ביניהן החוג לפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה, היחידה הפסיכיאטרית לגיל הרך, לילדים ולנוער בבית חולים רמב"ם,  המרפאה הפסיכיאטרית לילדים ולנוער בביה"ח תל השומר, בתחנה הקלינית - התפתחותית של חנה קמינר בחיפה,במרפאות ברה"נ של קופ"ח מאוחדת ועוד.

הכשרות והתמחויות:

בוגרת תכנית ההכשרה הבינלאומית התלת שנתית לטיפול דינאמי חוויתי ממוקד בהנחיית ד"ר פרוצ'יו אוסימו.

דוקטורט (PhD) במרכז אוניברסיטאי לבריאות נפש של ילדים ונוער, האוניברסיטה הנורבגית לטכנולוגיה ומדעים, (NTNU) טרונדהיים, נורבגיה. נושא המחקר:  הבדלים בין המינים בתפקוד של בני נוער עם דכאון וחרדה.

הסמכה להדרכה בפסיכולוגיה קלינית ב"מכון שקד" ברחובות, עם התמחות בילדים בסיכון. טיפול, אבחון וכתיבת חוות דעת בנושאי אומנה, אימוץ וניכור הורי.

התמחות בפסיכולוגיה קלינית במחלקת ילדים במרכז לבריאות הנפש בנס ציונה, ובמרפאה לבריאות הנפש ביבנה.

בוגרת קורס אימון קוגניטיבי - התנהגותי לילדים ומבוגרים עם ADHD בהנחיית ד"ר איריס ברכוז.

עבודה כפסיכולוגית חינוכית בגני ילדים ובתי ספר,  כולל הכשרה בלקויות למידה.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רות דרדיקמן - עירון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רות דרדיקמן - עירון ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת רות דרדיקמן - עירון

טיפול במשחק בילדים בהשראת שיטת הטיפול הדינמי החווייתי הממוקד (EDT)
רות דרדיקמן - עירון
בתקופתנו גוברת הדרישה לטיפול במסגרות מוגבלות בזמן, תוך הצגת תוכנית טיפולית ומטרות אופרטיביות לטיפול – דרישה מאתגרת במיוחד עבור מטפלים בילדים....
מאמרים | 10/5/2020 | 17,830 | 9 תגובות
מודל לטיפול דינמי חווייתי בהשראת המושג "פחד מהתמוטטות" של ויניקוט
רות דרדיקמן - עירון
מטפלים רבים חוששים ששיטות חדשות ומבוססות מחקר עלולות להביא לאובדן ערכים ודרכי חשיבה העומדים בבסיס הטיפול הפסיכודינמי הקלאסי. במאמר זה מוצג...
מאמרים | 5/9/2023 | 4,432 | 2 תגובות