לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
טובה בוקסבאום

טובה בוקסבאום

טובה בוקסבאום

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-2027

אודות טובה בוקסבאום בקצרה:

טובה בוקסבאום - פסיכולוגית קלינית בכירה. מטפלת במבוגרים, פרטני וזוגי, ובקבוצות; מטפלת בגישה אינטגרטיבית המשלבת בין טיפולים דינמיים ממושכים, בדגש על הגישה ההתייחסותית, לבין טיפולים ממוקדי סימפטומים; בוגרת קורס...

פניה אל טובה בוקסבאום

טובה בוקסבאום השיבה ל 100% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות טובה בוקסבאום

טובה בוקסבאום - פסיכולוגית קלינית בכירה.

מטפלת במבוגרים, פרטני וזוגי, ובקבוצות; מטפלת בגישה אינטגרטיבית המשלבת בין טיפולים דינמיים ממושכים, בדגש על הגישה ההתייחסותית, לבין טיפולים ממוקדי סימפטומים; בוגרת קורס MBSR, להפחתת לחצים חרדה ודכאון בעזרת מיינדפולנס. כמו כן מסתייעת ב CBT ובדמיון מודרך בהתאם לרקע הפניה ולצרכי המטופל/ת.

ערוכה ומוכנה לטיפולים מרחוק  

מדריכה בפסיכותרפיה.

בשנים האחרונות חוקרת את הקשר שבין עולם הטיפול לעולם הפוליטי, כלומר שדות הכח החברתיים תוכם אנו חיים ופועלים (להבדיל מ"פוליטיקה" שהנה היישום של הפוליטי במרחב הציבורי). עובדת מתוך מודעות ורגישות למרכיב החברתי - פוליטי בתוכו מתרחש הטיפול. כיצד מרכיבי זהות כמו מיגדר, מעמד סוציואקונומי, דת, לאום וכיו"ב משפיעים על התפתחות האדם וכיצד באים לידי בטוי בעולם הנפש ובשדה היחסים שלו. מעבירה סדנאות, מרצה וכותבת על הנושא.

משתייכת לצוות המנחים של קבוצות דיאלוג בבי"ס לשלום בנוה שלום וואחת אל-סאלאם. משתייכת לפסיכואקטיב- אנשי בריאות נפש למען זכויות אדם.

במישור היצירתי - עוסקת בציור.

קליניקה פרטית - כפר ורדים

טל: 04-9973462

054-5304383

tovabuks@gmail.com

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של טובה בוקסבאום, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי טובה בוקסבאום ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת טובה בוקסבאום

מטפלת יהודייה מטופלות ערביות: קרקע, בית, נשים
טובה בוקסבאום
המאמר עוסק בטיפולים חוצי תרבות-דת-לאום שבהם המטפלת יהודייה והמטופלת ערבייה, והנעים לפיכך בין המרחבים הפרטיים של הנפש והמשפחה לבין השפעות...
מאמרים | 22/4/2018 | 12,277 | תגובה אחת