לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
חדר משלך - בבידוד

חדר משלך - בבידוד

חדר משלך: תמונות מחיי קליניקה | 26/3/2020 | הרשמו כמנויים

חדר משלך - בבידוד 1

הבלוג "חדר משלך" הוא אולי האנטי-תזה לבידוד ולריחוק חברתי. הוא מציע התבוננות במרחב האינטימי והייחודי של הקליניקה, מקום שבו יושבים שני אנשים (ולפעמים יותר) ונמצאים ביחד, אפילו במרחק של פחות משני מטרים. המטפלים/ות שהופיעו בבלוג עד כה הזמינו את המצלמה אל המרחב האישי שלהם/ן, והציגו את הקשר המיוחד שבינם/ן לבין החלל הזה.

וירוס הקורונה משפיע על הכל - וגם על הבלוג הזה. אי אפשר להמשיך לשלוח צלמים מקצועיים לצלם את הקליניקות. אבל אולי הוא דווקא יכול לאפשר משהו חדש: הזדמנות אחרת לקרבה ולהתבוננות, הפעם מזווית הראייה הייחודית של המטפלים. בלי תיווך של צלם או צלמת, אלא באופן הישיר שבו המטפל/ת רואה את החדר שבו הוא/היא מטפל/ת.

אנחנו רוצים להזמין אתכם/ן להתבונן מחדש על הקליניקה שלכם/ן, שאולי גם השתנתה והפכה בינתיים גם למרחב שמתאים לטיפול מרחוק. אנחנו מזמינים אתכם/ן לצלם ולכתוב על הקליניקה שלכם.

מה צריך לעשות כדי להשתתף בבלוג?

  • מומלץ להביט בפוסטים הקודמים שפורסמו בבלוג כדי להכיר את המבנה שמאפיין את הפוסטים.
     
  • לצלם בסמארטפון את הקליניקה שלכם. אתם/ן יכולים/ות לצלם במצלמה מקצועית יותר, אם יש לכם/ן אפשרות כזו, אבל לא הכרחי. שימו לב שאם אתם/ן מצלמים/ות בסמארטפון, להגדיר שאיכות התמונה תהיה הכי גבוהה שמתאפשר.
     
  • מה לצלם? תמונה רחבה של הקליניקה, ומספר תמונות של פריטים שחשובים לכם בתוך הקליניקה (ספרים שאתם אוהבים, מתנה שקיבלתם, תמונה חשובה שתליתם בקליניקה, פריט שמצאתם ברחוב ושיפצתם, מנורה שירשתם מקרוב משפחה, וכולי וכולי - הכל מתאים). שימו לב: כל התמונות צריכות להיות מצולמות לרוחב, ולא לאורך.
     
  • תמונה שלכם/ן (selfie) בתוך הקליניקה. התמונה צריכה להיות מצולמת לרוחב.
     
  • כתבו טקסט קצר שמספר עליכם ועל הקשר שלכם לקליניקה. הנה כמה דוגמאות לנושאים שאפשר לכתוב עליהם: כמה זמן אתם/ן מטפלים/ות בה, איך בחרתם/ן את החלל, מה היה חשוב לכם/ן שהקליניקה תשדר, מה בחרתם/ן להכניס ומה השארתם/ן בחוץ; מה אתם/ן אוהבים/ות בקליניקה ומה הייתם רוצים עוד לשנות; איך מטופלים מגיבים לחלל ולמה שיש בו; כמה הכנסתם/ן את עצמכם/ן ואת האישיות שלכם/ן לתוך העיצוב והפריטים שממלאים את הקליניקה; ואיך אתם/ן משתמשים/ות בקליניקה בימים אלה, שבהם אנשים מונחים להישאר בבתים.
     
  • שלחו את התמונות שצילמתם/ן ואת הטקסט למייל: hebpsy.sagit@gmail.com - במידה שהתמונות והטקסט יתאימו לפרסום, הטקסט יעבור תהליך עריכה בתיאום אתכם/ן, ויפורסם בהמשך בבלוג.

אנחנו מחכים לראות את הקליניקות שלכם/ן!


- פרסומת -


תגיות:

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: אנשי מקצוע, קורונה
לימור קופר
לימור קופר
עובדת סוציאלית
אונליין (טיפול מרחוק), פרדס חנה והסביבה
בן מסיקה
בן מסיקה
פסיכולוג
חיפה והכרמל, אונליין (טיפול מרחוק)
שי שופטי
שי שופטי
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
דימה גוטמן
דימה גוטמן
עובד סוציאלי
חיפה והכרמל, אונליין (טיפול מרחוק)
רחל כהן
רחל כהן
פסיכולוגית
ירושלים וסביבותיה
לינור שגיא
לינור שגיא
יועצת חינוכית
תל אביב והסביבה, שרון ושומרון, פתח תקוה והסביבה

עוד בבלוג של חדר משלך: תמונות מחיי קליניקה

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.