לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
מזה היה צריך להתחיל: שמים

מזה היה צריך להתחיל: שמים

עלון פסיכולוגיה עברית | 3/1/2014 | הרשמו כמנויים

שנה אזרחית חדשה החלה השבוע. על אף שזו התחלה שמסמנת דווקא את עיצומה של שנת העבודה, לפעמים נראה שכל נקודת ציון חיצונית היכולה לשמש כמעין תירוץ להתנעת תהליך התחדשות פנימי, היא סיבה ראויה למסיבה. לכבוד השנה החדשה (ובעצם כל שבוע, אבל הסברנו כבר את דינמיקת ההתחדשות הפנימית), אתם מוזמנים ליהנות מהחומרים החדשים שעלו לאתר:

רונן לוי קרא את ספרה החדש של ניצה ירום 'שפות גוף: להאיר תופעות נפשיות המבוטאות בגוף', וסוקר באופן מעמיק וקולח את הספר, הלוקח את הקורא למסע בעקבות מקומו של הגוף בטיפול הפסיכואנליטי ויחסיו המורכבים והמפותלים עם הנפש. ד"ר עדי בארי מאנע כותבת על רכיבי ההערכה העצמית שלנו ועל אסטרטגיות התמודדות לשימור ההערכה העצמית של חברי קבוצות מיעוטאורנה קסטל מגיבה לסדרת המאמרים 'תרופות פסיכואקטיביות - לא מה שחשבתם', טוענת שבעקבות 'מגפת כדורי הקסם' יותר ויותר אנשי בריאות נפש שוכחים שלפני הביולוגיה הם מחויבים לנפש, וקוראת למטפלים להיות קשובים לשונה ולחד פעמי שבכל מקרה ומקרה. קראתם גם אתם את הסדרה ויש לכם מה להגיד? מוזמנים להמשיך ולשלוח אלינו מאמרי תגובה. גם צביאל רופא מזמין אותנו להתבוננות 'חד פעמית' וקשובה למתמודדים עם פגיעה נפשית - בפרק מספרו 'על המסלול ממחלה להחלמה', כותב צביאל על היתרונות שבמחלת הנפש שלו.

בפסיכובלוגיה - סיפור קצר ונוגע מאת נטע מאור על בחור אחד שמתמחה בלהיכנס ל'פריים' של אחרים בבלוג 'כתיבה יוצרת', וליאור גרנות בפוסט חשוב ומעורר מחשבה העוסק בחשיפת נטייתם המינית של מטפלים בהקשרים שונים. איך תגיב מטפלת שנער שואל אותה אם היא לסבית? ומה באשר למפסיכולוג המראיין מתמחה פוטנציאלי ומבקש להתעכב על התהליכים התוך-נפשיים שעבר המרואיין בכל הנוגע לזהותו המינית?. מה דעתכם? מוזמנים לקרוא ולהגיב.


- פרסומת -

לקראת עונת ההרשמה לתואר שני בפסיכולוגיה, אנחנו שמחים לבשר על אירוח נוסף בפורום 'סטודנטים לפסיכולוגיה - לקראת תואר שני' - והפעם - לכבוד פתיחת שתי תוכניות חדשות לפסיכולוגיה קלינית ולפסיכולוגיה חברתית במרכז הבינתחומי בהרצליה, יתארח בפורום דיקן בית הספר לפסיכולוגיה פרופ' מריו מיקולינסר ויענה על שאלות המתעניינים. האירוח יתקיים ביום א' הקרוב בשעות 17:00-19:00. ניתן כבר כעת להעלות שאלות רלוונטיות לשרשור האירוח, במהלך האירוח עצמו ניתן יהיה לשאול את פרופ' מיקולינסר שאלות שונות 'בזמן אמת'. בהצלחה!.

"מזה היה צריך להתחיל; שמיים.

חלון ללא אדן, ללא מסגרת, ללא שמשות.

פתח ומאום מלבד זאת,

אך פתוח לרווחה".

(מתוך 'שמים', ויסלבה שימבורסקה)

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא:
קורל לרין
קורל לרין
מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות
תל אביב והסביבה
יותם קומן
יותם קומן
פסיכולוג
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק), פתח תקוה והסביבה
מירב פריאנטה
מירב פריאנטה
עובדת סוציאלית
ירושלים וסביבותיה, מודיעין והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
בתאל קיגל קורן
בתאל קיגל קורן
עובדת סוציאלית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
טל שפירא מסרי
טל שפירא מסרי
פסיכולוגית
אונליין (טיפול מרחוק)
עינב איזרזר
עינב איזרזר
פסיכולוגית

עוד בבלוג של עלון פסיכולוגיה עברית

לחברי פסיכולוגיה עברית שלום, הסמינר המקוון בנושא 'מפגש עם פסיכולוגיית העצמי' בהשתתפות גב' מיכל חזן...

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.