לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לילך לבנה

לילך לבנה

לילך לבנה

פסיכולוגית בכירה ומדריכה

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-7408

פסיכולוגית קלינית מדריכה, פסיכולוגית רפואית ארגונית וחינוכית. עוסקת בייעוץ פסיכולוגי אישי וניהולי בגישה אינטגרטיבית. ניתן לקרוא עלי בהרחבה באתר שלי- Heksherim.co.il  היי, שמי לילך. בהכשרתי אני פסיכולוגית קלינית... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל לילך לבנה

לילך לבנה השיבה ל 67% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות לילך לבנה

פסיכולוגית קלינית מדריכה, פסיכולוגית רפואית ארגונית וחינוכית. עוסקת בייעוץ פסיכולוגי אישי וניהולי בגישה אינטגרטיבית. ניתן לקרוא עלי בהרחבה באתר שלי- Heksherim.co.il 

היי, שמי לילך.
בהכשרתי אני פסיכולוגית קלינית בכירה ומדריכה, פסיכולוגית רפואית, ארגונית וחינוכית. כל זה לא תמיד משנה, העיקר זה החיבור הבינאישי. 

אני מייעצת מידי יום לאנשי הייטק בכירים, אנשי עסקים, יזמים ורופאים בכל שלבי ההתפתחות המקצועית ומאותגרת מהם. יש לי ניצוץ בעיניים בחברת אנשים.

ניהלתי בעברי את השירות הפסיכולוגי בבית החולים בני ציון בחיפה. קדמו לכך שנות עבודה ארוכות בבתי חולים כלליים בכלל היחידות והמחלקות, כולל ייעוץ וליווי של יחידות לרפואה דחופה.
נהנית מעניין ומגיוון בחיי המקצועיים והספקתי לעבוד במשך כ 25 שנות הקריירה שלי בחברות ייעוץ ארגוני, מיון עובדים, פיתוח ארגוני וכאמור בבתי חולים. אני מייעצת בקליניקה שלי לא.נשים הנמצאים.ות בסביבה של לחץ מתמשך, ועוסקת בהדרכה למקצועות הטיפול. בעברי גם ניסיון עשיר בטיפול רגשי בנוער וילדים בכל הגילאים ובכל המסגרות החינוכיות.
לאורך כל שנות עבודתי, נחשפתי למגוון גישות לסיוע לאנשים, מאז ומעולם התחברתי יותר לשיטות טיפול פרקטיות, מכוונות התנהגות ומבוססות מחקר וכן לאינטגרציה בין גישות שונות מתוך ארגז הכלים שלי. ברגע שנחשפתי לתרפיית קבלה ומחויבות – ACT הרגשתי שהגעתי הביתה. לגישה זו, שהיא גם פילוסופיית החיים שלי, הייתה השפעה מיידית על האופן שבו אני חיה את חיי. ייעוץ בגובה העיניים, הכולל חום, אותנטיות ואכפתיות משתלבים יופי עם אקט. משלבת בתהליך הטיפולי גם את שיטת DBT כגישה מרכזית וכן הבנה של הנפש וכלים מגישות דינאמיות עכשוויות. 
אוהבת להתפתח ולהתחדש. בשנים האחרונות שמתי לב כי מסע החיים הוביל אותי להתמקדות בייעוץ לאנשי ונשות קריירה בכירים.ות אשר רוצים.ות לצמוח ולהתפתח וחווים.ות לעיתים, כנראה כמוך, לחץ כרוני בחייהם.

אני מכירה מקרוב את עולם היזמות, העסקים, ההייטק ואת עולם הרפואה וגם את השילוב של אלו. החיים הם פאזל תלוי הקשר, כך שבכל מקרה צריך לחבר. את "הקשרים" הקמתי כשלמדתי מתוך השטח על הצורך הרב של א.נשים המחזיקים.ות בתפקידי מפתח, בייעוץ משולב 360°: אישי, ניהולי, תעסוקתי ומשפחתי.

ייעוץ פסיכולוגי אישי וניהולי למבוגרים, הדרכות למטפלים Heksherim.co.il

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של לילך לבנה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי לילך לבנה ובאחריותו/ה.