לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עודד ערמוני

עודד ערמוני

עודד ערמוני

פסיכולוג קליני

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-8376

עודד ערמוני, תושב מלכיה, על גבול הצפון, נשוי ואב לשלושה. מומחה-מדריך בפסיכולוגיה קלינית, אנליטיקאי קבוצתי, פסיכולוג אחראי במרפאת בריאות הנפש - מבוגרים שירותי בריאות כללית ובקליניקה פרטית בקרית שמונה. מורה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל עודד ערמוני

אודות עודד ערמוני

עודד ערמוני, תושב מלכיה, על גבול הצפון, נשוי ואב לשלושה.

מומחה-מדריך בפסיכולוגיה קלינית, אנליטיקאי קבוצתי, פסיכולוג אחראי במרפאת בריאות הנפש - מבוגרים שירותי בריאות כללית ובקליניקה פרטית בקרית שמונה.

מורה בתוכניות ההכשרה של המכון הישראלי לאנליזה קבוצתית. חבר בועד המנהל של המכון. 

התמקדות בעיקר בפסיכותרפיה פרטנית במבוגרים, מבוגרים צעירים, מתבגרים והדרכת הורים, טיפול קבוצתי. 

בעבר, מתמחה במרפאת ילד ונוער בקרית שמונה, במרפאה להפרעות אכילה במרכז בריאות הנפש של בי"ח זיו, ובמחלקת נוער בבי"ח רבקה זיו בצפת. שותף בפרויקט של טיפול מניעתי קבוצתי במסגרת חטיבות ביניים ובתי ספר תיכוניים בקרית שמונה לפי עקרונות הטיפול הדיאלקטי-ההתנהגותי (DBT). כך גם עבדתי בשירות הפסיכולוגי חינוכי של קרית שמונה, עם דגש על יעוץ לכיתות החינוך המיוחד.

בעבר גם מוביל תוכנית טיפולית לילדים צעירים עם בעיות התנהגות על בסיס שיטת טיפול PCIT, שיטה מוכחת מחקרית שפותחה על ידי פרופ' שילה אייברג באונברסיטה של פלורידה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עודד ערמוני, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עודד ערמוני ובאחריותו/ה.