לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רועי סעת

רועי סעת

רועי סעת

עו'ס קליני ופסיכותרפיסט

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 20281

אודות רועי סעת בקצרה:

עובד סוציאלי קליני ופסיכותרפיסט בילדים נוער ומבוגרים בעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית (BSW) מאוניברסיטת ת"א ותואר שני בעבודה סוציאלית קלינית (A.M) מאוניברסיטת בר אילן. ולימודי תעודה לפסיכותרפיה במרכז וויניקוט...

פניה אל רועי סעת

אודות רועי סעת

עובד סוציאלי קליני ופסיכותרפיסט בילדים נוער ומבוגרים

בעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית (BSW) מאוניברסיטת ת"א ותואר שני בעבודה סוציאלית קלינית (A.M) מאוניברסיטת בר אילן. ולימודי תעודה לפסיכותרפיה במרכז וויניקוט ישראל.

שמי רועי סעת ואני עו"ס קליני ופסיכותרפיסט המטפל בילדים נוער ומבוגרים מעל לשני עשורים. אני בעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית (BSW) מאוניברסיטת ת"א, תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית (MA) .מאוניברסיטת בר אילן. ולימודי תעודה לפסיכותרפיה במרכז וויניקוט ישראל.

אני בעל ניסיון רב לאורך השנים במגזר הציבורי במסגרות בריאות הנפש השונות בקהילה הן עם ילדים והן עם מבוגרים. כמו כן, בעל ניסיון עשיר בטיפול באוכלוסייה המאופיינת בבעיות בביקור סדיר בביה"ס, הפרעות קשב וריכוז, קשיים רגשיים ונפשיים, בעיות זהות, עבריינות, וחשיפה לחומרים ממכרים כתוצאה ממצוקה רגשית-חברתית. כחלק מעבודתי אני מטפל במרפאה לבריאות הנפש וכן במרכז לטיפול בפגיעות מיניות ובעל מומחיות לטיפול בילדים ונוער נפגעי תקיפה מינית, תחום האוריינטציה המינית והמגדרית וכן, בטיפול בילדים ונוער הסובלים מבעיות פסיכיאטריות כגון חרדות, פוביות ודיכאון. בעל ניסיון בתחום ההתמכרויות ובטיפול במבוגרים צעירים הנמצאים בצומת דרכים בחייהם ובסוגיות מציאת זוגיות.

אני מאמין בגישה הפסיכואנליטית בחקר הלא מודע וההשפעה שלו על התנהגות ועל מציאות חיינו לצד שימוש בכלים אינטגרטיביים כגון טיפול התנהגותי קוגניטיבי, משחק השלכתי, קלפים טיפוליים, דמיון מודרך, אמנות וכמובן שיחה פתוחה ואסוציאטיבית המסייעים למטופל ליצור שינוי אקטיבי בחייו. כמו כן, דוגל בטיפול לפי הגישה המערכתית שממשיך ומתקיים גם מחוץ לחדר הטיפולים ולפיכך , לצד הטיפול בילד אני נוהג לטפל במקביל בהורים והדרכתם לפי מידת הצורך. מעל הכל אני מאמין בכוח של הקשר הרגשי ביני לבין המטופל כבסיס מחולל שינוי והעצמה.

מעל הכל אני סבור כי בכל אחד מאיתנו יש ילד שזקוק לדיאלוג שלעיתים נזנח ובטיפול בכל מבוגר ונוער אני מעודד את דיאלוג זה שמקדם שינוי.

לכל התייעצות ועזרה אשמח לסייע, אני כאן בשבילכם.

052-3333950

עובד בקליניקה במרכז ת"א 

טלפון להתקשרות : 052-3333950
 

מייל: roisaat@gmail.com

 

 
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רועי סעת, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רועי סעת ובאחריותו/ה.