לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שלי צרפתי

שלי צרפתי

שלי צרפתי

טיפול באמנות, פסיכותרפיה בשילוב החוויה הגופנית והדרכה

חברה ביה"ת מאומתת
מספר ת.ז: 00000-7092

פסיכותרפיה לנשים בשילוב אמנות והתמקדות בחוויה הגופנית  מטפלת באמנות .M.A משנת 2005 ומדריכה רשומה ביה"ת מ.ר. 1295.  אני שואפת לתת למטופלות מרחב בטוח ורגוע לעיבוד חוויות חיים, ליצירת שינוי והשגת מטרות ובכך... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שלי צרפתי

אודות שלי צרפתי

פסיכותרפיה לנשים בשילוב אמנות והתמקדות בחוויה הגופנית

 מטפלת באמנות .M.A משנת 2005 ומדריכה רשומה ביה"ת מ.ר. 1295. 

אני שואפת לתת למטופלות מרחב בטוח ורגוע לעיבוד חוויות חיים, ליצירת שינוי והשגת מטרות ובכך לשפר את ההרגשה והתפקוד היומיומי.

לאחר שנים ארוכות של טיפול בילדים עם צרכים מיוחדים ובמשפחות, הרגשתי עד כמה חסרה התייחסות מדוייקת לנשים, לאמהות עצמן. האמהות לילד עם צרכים מיוחדים יכולה להיות מורכבת, מלווה בעומס נפשי מתמשך ומשפיעה על כל היבטי החיים. לא חייבים להשאר לבד עם התחושות הללו. כיום פתחתי מרחב לאותן אמהות שמרגישות  שהן חוות פער בין האופן בו הן חיות, לאופן בו הן שואפות לחיות. אמהות שמבקשות לעצמן שינוי, להתחבר לחלקים בריאים ומיטיבים ולהרגיש שלמות ובטוחות יותר בדרכן, בהקשר של ההורות או סביב תחומים אחרים שמבקשים את תשומת הלב. בין השאר, אני בוגרת הכשרה של "עוגן" ומטפלת בנשים שנמצאות במערכות יחסיים נרקיסיסטיות-רעילות. 

בטיפולים אני משלבת ראייה פסיכודינמית, יחד עם כלים מעולמות הפסיכותרפיה הגופנית, התמקדות, קונסטלציה משפחתחת וטיפול באמנות. כמו כן, אני  משלבת גם כלים קוגנטיביים -התנהגותיים ומעולמות האימון, המאפשרים להשיג תוצאות משמעותיות בטווח זמן קצר, כל זאת בהתאם לצורך של הפונה. בנוסף לטיפול אני מדריכה סטודנטים ומטפלים, בגישה המשלבת את האמנות, השיח וההחוויה הגופנית.  ניתן להיכנס לאתר שלי  - shelleyserfaty.co.il


כאמור הגישה שלי היא מולטידיסציפלינרית, כזו המחברת בין החשיבה הדינמית לכלים ההתנהגותיים, אימוניים,  בין המילים, לאמנות ולחוויה הגופנית. החיבור בין עולמות הגוף והנפש, הוא חיבור ייחודי בין עולמות הטיפול ממזרח ומערב, בין עולמות המדע והתיאוריות, לבין עולמות הרוח. אותו חיבור מאפשר להשיג תוצאות משמעותיות, לעיתים בטווח זמן קצר, לצמצם את הפער בין הרצוי למצוי ולבנות את הגשר להגשמת מטרות הטיפול.  

אני מאמינה ביכולת של הפונה לחולל שינוי בחיים. כמו כן, אני מאמינה בכוח שיש לטיפול המשלב את שלושת המימדים- גוף, נפש ורוח לתמוך בשינוי משמעותי, ארוך טווח ומכאן גם להקנות תחושת הגשמה, מסוגלות וחוסן. כל אלה מאפשרים להתמודד עם אתגרי החיים בצורה יעילה.  

ומעל לכל גישה ותיאוריה טיפולית, אני מאמינה שהקשר הטיפולי, האנושי, הוא הבסיס  שעליו בנויים הדברים. 

מטפלת בקליניקה ברמת השרון

shelleyserfaty.co.il

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שלי צרפתי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שלי צרפתי ובאחריותו/ה.