לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גלעד גולדברג

גלעד גולדברג

גלעד גולדברג

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-161185

פסיכולוג למבוגרים, מקבל בתל אביב, ואונליין. מטפל בגישה דינמית ובגישה קוגניטיבית התנהגותית (CBT). בשילוב או בנפרד. לצידם, משלב לפי הצורך כלים מעולמות הקשיבות (Mindfulness) וקבלה (Acceptance). ניסיון קודם - עבדתי בבית החולים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל גלעד גולדברג

אודות גלעד גולדברג

פסיכולוג למבוגרים, מקבל בתל אביב, ואונליין. מטפל בגישה דינמית ובגישה קוגניטיבית התנהגותית (CBT). בשילוב או בנפרד. לצידם, משלב לפי הצורך כלים מעולמות הקשיבות (Mindfulness) וקבלה (Acceptance).

ניסיון קודם - עבדתי בבית החולים הפסיכיאטרי בבאר שבע,בבית מאזן- "סוטריה" בירושלים, ובמרפאת 'רמת-חן' של שירותי בריאות 'כללית'. בכל אלו עבדתי בטיפול במבוגרים וליווי בני המשפחה. כעת, בנוסף לקליניקה הפרטית, עובד במרפאת 'בארי' של שירותי בריאות 'כללית', שם אני מטפל פרטנית ומנחה קבוצות חרדה , עורך אבחונים, וחבר בצוות טיפול ממוקד - טראומה.

אני מאמין - שלכל אדם מגיע מקום בטוח, מכיל ולא שיפוטי בו יכול להביא את עצמו , כמה שניתן, ללא פילטרים ועם רצון לחקור את נפשו שלו וכיצד זו מתיישבת עם העולם והאנשים שמסביב.

פסיכולוג רשום במשרד הבריאות, בהתמחות קלינית (מ.ר 27-161185).

תוארM.A בפסיכולוגיה קלינית - אוניברסיטת תל אביב.

תוארB.A בפסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה - אוניברסיטת בן גוריון, באר שבע.

תעודת מנתח התנהגות (Behavior Analyst) - האוניברסיטה העברית ירושלים

הקליניקה נמצאת ברח' קרליבך בתל אביב. (תחבורה ציבורית נגישה וקרובה - אוטובוסים, רכבת קלה)
ליצירת קשר: 050-5906953

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גלעד גולדברג, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גלעד גולדברג ובאחריותו/ה.