לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שירה מיה

שירה מיה

שירה מיה

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-167773

פסיכולוגית בהתמחות חינוכית בעלת קליניקה פרטית לטיפול פסיכולוגי לילדים ומתבגרים בחיפה. מטפלת באנשים וילדים רגישים מאד (HSP).  שמי שירה מיה ואת הדרך שלי לתחום הטיפול התחלתי בילדותי, כשגיליתי שהאהבה האמיתית... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שירה מיה

אודות שירה מיה

פסיכולוגית בהתמחות חינוכית בעלת קליניקה פרטית לטיפול פסיכולוגי לילדים ומתבגרים בחיפה. מטפלת באנשים וילדים רגישים מאד (HSP). 

שמי שירה מיה ואת הדרך שלי לתחום הטיפול התחלתי בילדותי, כשגיליתי שהאהבה האמיתית בחיי היא להבין אנשים, לתמוך בהם ולהיות להם לעזר. את הרגישות שבי ניתבתי להבנה, העמקה וטיפול באחר.
תהליך ההכשרה הארוך דייק עבורי את התובנה כי הייעוד שלי הוא לעזור לילדים ולהוריהם באתגרי החיים. כיום אני בהתמחות במשרה מלאה בשירות פסיכולוגי-חינוכי. הייתי ועודני פסיכולוגית של בתי ספר וגנים תוך עבודה מערכתית: תמיכה בצוותים החינוכיים בכל הקשור להיבטים הפסיכולוגיים של ילדים והורים, ופרטנית: טיפול בילדים ומתבגרים עם קשיים רגשיים ונפשיים שונים, עבודה טיפולית עם הורים, אבחונים פסיכולוגים ופסיכו-דידקטיים.

בעלת ניסיון בעבודה טיפולית עם ילדים, מתבגרים והורים, במיקוד על רגישות גבוהה (Hsp - Highly sensitive person, Hsc - Highly sensitive child), קשיים נפשיים ורגשיים, כמו גם דימוי עצמי ירוד, משברי חיים, חרדה, דיכאון, קשיים רגשיים בביה״ס, קונפליקטים בקשרים בין-אישיים ובקשרי הורה-ילד.

אני מאמינה מאד בקשר שבין מטפל למטופל ואני שואפת למצוא את התקווה גם במצבים קשים ביותר. בטיפול אני משלבת עולמות דינאמיים, CBT, Play therapy סכמה-תרפיה ו-AEDP. אשמח לעזור בכל שניתן.

פסיכולוגית רשומה במשרד הבריאות, בהתמחות חינוכית (מ.ר 27-167773). 

M.A בפסיכולוגית חינוכית, המכללה האקדמית עמק יזרעאל 

B.A בפסיכולוגיה וחינוך, המכללה האקדמית עמק יזרעאל

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שירה מיה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שירה מיה ובאחריותו/ה.