לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר תמר שביט פסח

ד"ר תמר שביט פסח

ד"ר תמר שביט פסח

פסיכולוגית קלינית מדריכה

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-6461

שמי תמר, פסיכולוגית קלינית מומחית ומדריכה מוסמכת בטיפול ובאיבחון, בעלת נסיון רב שנים בטיפול במגוון מצבים נפשיים ובהדרכה, מקבלת בקליניקה הפרטית בראש העין, מטפלת במבוגרים בכל הגילאים בגישה דינמית עם שילוב כלים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ד"ר תמר שביט פסח

ד"ר תמר שביט פסח השיבה ל 60% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות ד"ר תמר שביט פסח

שמי תמר, פסיכולוגית קלינית מומחית ומדריכה מוסמכת בטיפול ובאיבחון, בעלת נסיון רב שנים בטיפול במגוון מצבים נפשיים ובהדרכה, מקבלת בקליניקה הפרטית בראש העין, מטפלת במבוגרים בכל הגילאים בגישה דינמית עם שילוב כלים נוספים בעת הצורך.

אני עוסקת בהתלבטויות וקשיים הנוגעים ליחסים בינאישיים (זוגיות, משפחה, קשרים חברתיים, בעבודה...), התפתחות אישית ומקצועית, תקופות חיים (בגרות צעירה, אמצע החיים, גיל המעבר וכו') והתמודדות עם מצבי חיים (הריון ולידה, גרושין, מחלות...). כמו כן מטפלת במשברים, אבל ואבדן, דיכאון, חרדה, הפרעות קשב וריכוז, מחלות גופניות עם מרכיב נפשי ועוד. בוגרת הכשרות יעודיות בפסיכולוגיה של נשים.   

אני מאמינה בקשר טיפולי אמפטי ומקבל המאפשר חקירה משותפת והבנה מעמיקה של צרכים, כוחות, קשיים, דפוסים מודעים ולא מודעים של המטופל. כל אלו על מנת ליצור שינוי - לסייע למטופל לחוש טוב יותר, למצות עצמו ולפתור קשיים בחייו. 

בהכשרתי אני בוגרת תואר ראשון שני ושלישי בפסיכולוגיה קלינית, בהצטיינות, באוניברסיטת תל אביב. בעברי (עד פברואר 23) שילבתי שנים ארוכות עבודה בקליניקה הפרטית ובשרות הציבורי, במרפאת החוץ למבוגרים במרכז לבריאות הנפש שלוותה. במסגרת זו הובלתי שנים ארוכות מרפאה רב מקצועית למבוגרים צעירים ("מרפאת צעירים"), הייתי אחראית על פרקטיקום הסטודנטים לפסיכולוגיה קלינית בביה"ח, הדרכתי מתמחים וסטודנטים רבים באופן פרטני וקבוצתי, טיפלתי פרטנית, הנחייתי קבוצות (צעירים, נשים) ואף בחנתי ובוחנת בבחינות סיום ההתמחות בפסיכולוגיה קלינית. כמו כן אני מנחת קבוצות מוסמכת, בוגרת התכנית להנחית קבוצות באוניברסיטת תל אביב. 

אשמח לפגוש אתכם :)

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר תמר שביט פסח, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר תמר שביט פסח ובאחריותו/ה.