לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר יאסמין אבו פול

ד"ר יאסמין אבו פול

ד"ר יאסמין אבו פול

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-142455

שמי ד"ר יאסמין אבו פול, פסיכולוגית שיקומית מומחית ונוירופסיכולוגית. בעלת ניסיון בעבודה עם אנשים המתמודדים עם קשיים או מחלות נוירופסיכיאטריות ונוירולוגיות ופגיעות מוחיות. הקליניקה מתמקדת בטיפול באנשים המתמודדים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ד"ר יאסמין אבו פול

אודות ד"ר יאסמין אבו פול

שמי ד"ר יאסמין אבו פול, פסיכולוגית שיקומית מומחית ונוירופסיכולוגית. בעלת ניסיון בעבודה עם אנשים המתמודדים עם קשיים או מחלות נוירופסיכיאטריות ונוירולוגיות ופגיעות מוחיות.

הקליניקה מתמקדת בטיפול באנשים המתמודדים עם אפילפסיה, דיכאון, פגיעות מוחיות (שבץ, פגיעות ראש טראומטיות ועוד), הפרעות תנועה ( פרקינסון), הגיל השלישי ומחלת הסרטן.
מטפלת בגישה אינטגרטיבית המשלבת גישות פסיכו-דינמיות וכלים מעולם הטיפול הקוגניטיבי-התנהגותי (CBT), תוך אימוץ חשיבה שיקומית. 

ניסיון קליני: 
התמחות במכון הלאומי לשיקום נוירופסיכולוגי (ע"ר) ורכזת של תוכנית שיקום יומית, קדם תעסוקתית לאנשים המתמודדים עם פגיעה מוחית. במסגרת עבודתי טיפלתי באנשים אחרי פגיעות מוחיות מסיבות שונות (חבלה, שבץ, גידולים, מחלות נוירולוגיות).  העבודה כללה התייחסות הוליסטית לאדם, הן בפן הפסיכולוגי, הקוגניטיבי והתעסוקתי.  
התמחות במרפאה הנוירו-פסיכיאטרית, בית החולים הדסה עין כרם, חברה בצוות DBS (Deep Brain Stimulation)- השתלות קוצב לגירוי מוחי עמוק לחולי פרקינסון ולאנשים המתמודדים עם הפרעות תנועה. במסגרת זו, טיפלתי באנשים המתמודדים עם מחלות נוירולוגיות ונוירופסיכיאטריות כגון אפילפסיה, פרקינסון, PNES (אפילפסיה ממקור לא חשמלי) ואנשים המתמודדים עם טורט. 

כמו כן, עוסקת באבחון נוירופסיכולוגי שמטרתו להעריך את יכולתיו הקוגניטיביות והרגשיות של אדם וחיבורם לפגיעות מוחיות, מחלות או הפרעות שונות. 

רקע אקדמי :
תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך האוניברסיטה העברית.
תואר שני ושלישי, במסלול ישיר בנויורפסיכולוגיה קלינית-שיקומית, האוניברסיטה העברית.
כעת בפוסט דוקטורט, במרכז הרפואי, תל אביב ע"ש סוראסקי ובית החולים השיריתיה (ברלין-גרמניה). מתעניינת במנגנונים המוחיים העומדים בבסיס היכולת שלנו, כבני אדם בתפיסת רגשות. 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר יאסמין אבו פול, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר יאסמין אבו פול ובאחריותו/ה.