לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורי קרטגינר

אורי קרטגינר

אורי קרטגינר

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-161299

נעים מאוד, שמי אורי ואני פסיכולוג בהתמחות קלינית. בעבודתי זכיתי להכיר אנשים המגיעים לטיפול מתוך מגוון רחב של כאבים, מצוקות, ומשאלות. הרצון לפנות לטיפול, מגיע לרוב כאשר המשא הכבד שיושב על הלב נתפס כגדול מדי על מנת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אורי קרטגינר

אודות אורי קרטגינר

נעים מאוד, שמי אורי ואני פסיכולוג בהתמחות קלינית. בעבודתי זכיתי להכיר אנשים המגיעים לטיפול מתוך מגוון רחב של כאבים, מצוקות, ומשאלות. הרצון לפנות לטיפול, מגיע לרוב כאשר המשא הכבד שיושב על הלב נתפס כגדול מדי על מנת לשאת אותו לבד. אני מאמין שהיכולת לחלוק ולהשתהות ביחד בתוך הכאב מזמנת אפשרות להקלה וחופש נפשי גדולים יותר, ואף להביא להזמנתם של צדדים וקולות חבויים באישיות שיש בהם בכדי להעשיר את החיים והמנעד הרגשי.

הפנייה לטיפול יכולה בעצמה להוות צומת דרכים. הצורך להגדיר ולשים במילים את ההרגשה שמשהו מפריע, לא ברור, ויכול או צריך היה להיראות אחרת דורש לעתים אומץ ותקווה שיכול להיות טוב יותר. אני מאמין, שאם הגעת הנה החשש והתקווה מקננים גם בתוכך.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורי קרטגינר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורי קרטגינר ובאחריותו/ה.