לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכל שושן ברלין

מיכל שושן ברלין

מיכל שושן ברלין

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-139532

מטפלת במבוגרים ומתבגרים בקליניקה פרטית במודיעין ובמרפאת הטראומה של "מכון דרכים" ברחובות. בהכשרתי הקלינית, התמחיתי במרפאה לבריאות הנפש ובמחלקה הפסיכיאטרית של המרכז הרפואי קפלן. במסגרות אלה טיפלתי במבוגרים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מיכל שושן ברלין

מיכל שושן ברלין השיבה ל 75% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות מיכל שושן ברלין

מטפלת במבוגרים ומתבגרים בקליניקה פרטית במודיעין ובמרפאת הטראומה של "מכון דרכים" ברחובות.

בהכשרתי הקלינית, התמחיתי במרפאה לבריאות הנפש ובמחלקה הפסיכיאטרית של המרכז הרפואי קפלן. במסגרות אלה טיפלתי במבוגרים ורכשתי ניסיון בטיפול בפוסט טראומה, חרדה, דיכאון, טראומות מיניות, משברי חיים, קשיים בדימוי העצמי, קשיים במערכות יחסים, מצבי אובדן ואבל. 

בנוסף, במסגרת עבודתי בחטיבת הנשים של ביה"ח קפלן, טיפלתי בנשים ובזוגות שעברו לידה שקטה עפ"י מודל טיפולי ייחודי לעיבוד האובדן והאבל. טיפלתי במקרים של טיפולי פוריות, הריון בסיכון והתמודדות עם פגות.

אני רואה בטיפול הזדמנות להתבונן ולחקור את עולמנו הפנימי, להיות במגע עם רגשותינו, עם האופן בו אנו חושבים ופועלים, עם אירועים ומערכות יחסים משמעותיות שעיצבו אותנו בעבר ובהווה. המפגש הטיפולי מאפשר הקלה במצוקה לצד צמיחה ומימוש חלקים נוספים בעצמנו ובקשרים שלנו עם אחרים.

כמטפלת, אני מאמינה בנוכחות אותנטית ואקטיבית וביצירת קשר משמעותי כמרחב מצמיח להתפתחות ולשינוי.

אני מטפלת בגישה דינאמית ובעת הצורך משלבת כלים מגישות טיפוליות נוספות כגון טיפול קוגנטיבי-התנהגותי (CBT), סכימה-תרפיה, טיפול בקבלה ומחוייבות (ACT).

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיכל שושן ברלין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיכל שושן ברלין ובאחריותו/ה.