לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הילה אבישי כהן

הילה אבישי כהן

הילה אבישי כהן

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-151871

שמי הילה אבישי כהן ואני פסיכולוגית בסיום התמחות שיקומית. מטפלת במבוגרים בקליניקה פרטית בנס ציונה.  במהלך השנים עבדתי עם אוכלוסיות מגוונות וצברתי ניסיון בטיפול ובהתמודדות עם מצוקה נפשית, משברי חיים, דיכאון,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל הילה אבישי כהן

אודות הילה אבישי כהן

שמי הילה אבישי כהן ואני פסיכולוגית בסיום התמחות שיקומית.

מטפלת במבוגרים בקליניקה פרטית בנס ציונה. 

במהלך השנים עבדתי עם אוכלוסיות מגוונות וצברתי ניסיון בטיפול ובהתמודדות עם מצוקה נפשית, משברי חיים, דיכאון, חרדה, פוסט-טראומה וקשיים בתחום האישי והבינאישי.

בנוסף, כפסיכולוגית שיקומית, אני עוסקת בתהליכי הסתגלות לאובדן, מגבלה, חולי או פגיעה גופנית ובצמיחה ממצבי משבר. כשבפרט אני מנוסה בטיפול שיקומי לאחר פגיעות ומחלות נוירולוגיות (אירועים מוחיים, פגיעות ראש ועמוד שידרה, פרקינסון, תסמונת אהלרס דנלוס וחולים נוירו-אונקולוגים).

כמו כן, אני בעלת ניסיון בהדרכת הורים ובטיפול בילדים על הרצף האוטיסטי.

גישת הטיפול שלי היא אינטגרטיבית ומותאמת לצורכי המטופל. אני משלבת בין ראייה פסיכו-דינמית, גישות ממוקדות רגש וכלים מעולם הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי.

בעיני טיפול הוא מפגש ייחודי וחד פעמי של שני אנשים שיחד יוצאים לדרך משותפת. ההתחלה של כל טיפול היא עמומה, מלאה בחששות ומחשבות אך גם טומנת בחובה הזדמנות להתפתחות וצמיחה. המרחב הטיפולי בשונה מכל שיח אחר, מאפשר שיח קשוב ולא שיפוטי בגובה העיניים, לצד התבוננות עמוקה והאזנה קשובה ומדויקת לרגש ולעולם הפנימי. מתוך המפגש האישי והקרוב של המטופל את עצמו, מתאפשרת חוויה אחרת בה יוכל לפגוש ולפתח חשיבה מעמיקה בנוגע לעצמו, לאתגר את עולמו הפנימי ולהפנים תובנות ודרכי התמודדות טובות יותר בנוגע לקשיים והמצוקה שחש. זאת בשאיפה לשינוי, צמיחה והתפתחות אישית אך לא פחות חשוב גם בהתמודדותו טובה יותר עם המציאות 

בנוסף לעבודה בקליניקה, אני עובדת בבית החולים 'שיבא' בתל השומר במחלקת השיקום הנוירולוגי ובאשפוז יום במכון 'צעדים'.

וכן בעמותה 'לילדים בסיכון', שם מטפלת ומדריכה הורים לילדים על הרצף האוטיסטי.

הפניה לטיפול הינה צעד אמיץ אשר לעתים כרוך בקושי, אשמח לנסות ולסייע.

הילה

0504449462, hila5928@gmail.com

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הילה אבישי כהן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הילה אבישי כהן ובאחריותו/ה.