לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר יונתן דוידוב

ד"ר יונתן דוידוב

ד"ר יונתן דוידוב

עובד סוציאלי

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 24014

נעים להכיר, קוראים לי ד"ר יונתן דוידוב (עו"ס), ותחום העניין המקצועי העיקרי שלי הוא מתח, דאגות וחרדה, וכיצד כל אלו קשורים לרצון חופשי ומשמעות בחיים. באופן אישי פגשתי חרדה בשלב מוקדם בחיי, ולקח לי כ 25 שנים, 3 תארים... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמין (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0585598983 בימים:
ראשון, בין 09:00 ל 16:00
שני, בין 09:00 ל 16:00
שבת, בין 15:00 ל 20:00

פניה אל ד"ר יונתן דוידוב

אודות ד"ר יונתן דוידוב

נעים להכיר, קוראים לי ד"ר יונתן דוידוב (עו"ס), ותחום העניין המקצועי העיקרי שלי הוא מתח, דאגות וחרדה, וכיצד כל אלו קשורים לרצון חופשי ומשמעות בחיים.
באופן אישי פגשתי חרדה בשלב מוקדם בחיי, ולקח לי כ 25 שנים, 3 תארים אקדמאיים (תואר בפילוסופיה, וכן תואר שני ודוקטורט בעבודה סוציאלית), פוסט דוקטורט והרבה מחקר אקדמאי עצמאי מקיף כדי להבין לעומק את תופעת החרדה, וכיצד להפוך חוויה לא נעימה זו להזדמנות לצמיחה נפשית. הבנתי כי כל מתח או חרדה מצביעה ורומזת בעצם על מקור למשמעות וצמיחה בחייהם של הפונים החווים אותה, וניתן למנף אותה כדי להפנות אותם לכיוון מעצים בחייהם.

בימים אלו אני ממשיך לעבוד על המחקר באקדמיה, ובמקביל אני מרצה ומטפל בקליניקה בחיפה וגם אונליין בזום.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר יונתן דוידוב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר יונתן דוידוב ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת ד"ר יונתן דוידוב

הכל ידוע והרשות נתונה
פנינית רוסו-נצר, ד"ר יונתן דוידוב
החשיבה האקזיסטנציאליסטית מתמקדת בחירות האדם ורואה בו אלמנט מרכזי בתפיסת הנפש והאופן שבו האדם מתעצב. נקודת המוצא של תורת הנפש האקזיסטנציאליסטית...
פרקים מספרים | 13/11/2022 | 1,742