לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שירה טלמון

שירה טלמון

שירה טלמון

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-159558

אני פסיכולוגית בהתמחות קלינית, אוהבת ללוות אנשים בצעדיהם של התפתחות אישית ומקצועית, משברים אישיים, זוגיות, הריון ולידה. אני מטפלת קשובה, רגישה, אקטיבית ובגובה העיניים, עם ניסיון בעבודה עם סטודנטים ובוגרים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שירה טלמון

אודות שירה טלמון

אני פסיכולוגית בהתמחות קלינית, אוהבת ללוות אנשים בצעדיהם של התפתחות אישית ומקצועית, משברים אישיים, זוגיות, הריון ולידה. אני מטפלת קשובה, רגישה, אקטיבית ובגובה העיניים, עם ניסיון בעבודה עם סטודנטים ובוגרים צעירים.

יש לי ניסיון בעבודה סביב נושאים של חרדה, דיכאון, משברים אישיים, פוסט-טראומה, קשיים במשפחה, קשיים בזוגיות ועוד. אני מטפלת באוריינטציה פסיכודינאמית ומשלבת כלים מ-CBT ו-ACT בעת הצורך.

אני מאמינה שכל אחד צריך מקום וכתובת לעבד את חוויות ההווה והעבר, להבין את עצמו ואת סיפור חייו, ולקבל אוזן קשבת ואמפטית. בעיניי טיפול נפשי הוא תהליך משותף של המטופל והמטפל שבו המטופל יכול להגיע לתובנות חדשות, לתת מילים לחוויות שלא דוברו ולחוות חוויה רגשית מתקנת. 

השכלה:

נסיון מקצועי:

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שירה טלמון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שירה טלמון ובאחריותו/ה.