לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
קארין גורן

קארין גורן

קארין גורן

מטפלת זוגית ומשפחתית, פסיכותרפיסטית, עובדת סוציאלית M.S.W.

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 26073
מטפלת משפחתית וזוגית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 2214

אודות קארין גורן בקצרה:

עו"ס, פסיכותרפיסטית מוסמכת ומטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת M.S.W   מומחיות: טיפול זוגי ומשפחתי, טיפול בילדים, נוער והוריהם במצבי קושי, משבר ובריאות הנפש: קושי חברתי וביחסים, חרדות, דיכאון, ליויי בתהליך התאמה...

פניה אל קארין גורן

קארין גורן עוסקת בהדרכת הורים, הנחיית קבוצות, טיפול במשחק, טיפול דיאדי, טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT), טיפול זוגי, טיפול מיני, טיפול משפחתי, טיפול נפשי, טיפול פסיכו-דינאמי, טיפול קבוצתי וקשיבות (Mindfulness).

מטפלת בגיל הרך, גיל השלישי, ילדים, מבוגרים, מתבגרים ונוער. בהתמודדות עם אוטיזם וליקויי תקשורת, אירועים רפואיים (טיפול, השתלה, ניתוח...), דיכאון והפרעות מצב רוח, הפרעות אישיות, הפרעות התנהגות (ילדים), הפרעות נפש, הפרעות קשב וריכוז, הרטבה/הצטאות (ילדים), הריון ולידה, התנהגויות כפיתיות, חרדה, טיפולי פוריות, אימוץ ופונדקאות, יחסי הורים-ילדים, לקויות למידה, לקויות שמיעה, מחלות גוף, משברי חיים (גירושים, אסון..), פוביות (פחדים), פוסט טראומה, קשיים בהתארגנות, קשיים בזוגיות, קשיים במיומניות חברתיות וקשיים במיניות.

דוברת עברית.
טיפול גיי-פרנדלי
פנויה לקבלת מטופלים חדשים
קליניקה נגישה לאנשים עם מוגבלויות

קארין גורן חברה באיגודים המקצועיים:

אודות קארין גורן

עו"ס, פסיכותרפיסטית מוסמכת ומטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת M.S.W

 

מומחיות: טיפול זוגי ומשפחתי, טיפול בילדים, נוער והוריהם במצבי קושי, משבר ובריאות הנפש: קושי חברתי וביחסים, חרדות, דיכאון, ליויי בתהליך התאמה מגדרית ותהליכי בירור זהות מינית. טיפולים בהם המוקד הוא הקשר: תינוק עם הוריו (קשיים ביצירת קשר, חיבור והתמקמות), ילד- הורה (טיפול דייאדי). ליווי זוגות בשלב הציפייה להריון ולתינוק ועד גיל ההתבגרות ובגרות.

אודותיי:

שלום, אני קארין גורן: עובדת סוציאלית, פסיכותרפיסטית ומטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת.  אני רואה את הטיפול כמסע משותף, בבסיסו נמצא קשר מטיב של הקשבה, התבוננות תוך אישית אמיצה וכבוד הדדי.  יש בי אמונה כי לאדם יש את הכוח והיכולת להתגבר על משברים ומצוקות, לממש את עצמו וליהנות מקשרים מספקים. בקרב ילדים ניתן אף לחולל שינוי בזמן קצר יותר תוך מעורבות ההורים בתהליך.

בטיפולים אני מקפידה להתאים לכל אחד את שיטת הטיפול המתאימה ביותר עבורו ועבור הקושי עמו הוא מתמודד, בין אם באמצעות טיפול דינאמי, טיפול המשלב אלמנטים קוגנטיביים -התנהגותיים (CBT), טיפולים קצרי מועד או ארוכי טווח ועוד. הבחירה נערכת תוך דיאלוג עם המטופל ומתן כבוד לנקודת הזמן בה הוא נמצא בחייו והכוחות העומדים לרשותו. 

קליניקה פרטית- מטפלת בילדים (כולל מומחיות בטיפול הורה-תינוק וגילאים צעירים), נוער, מבוגרים, טיפול זוגי וטיפול משפחתי.
במגזר הציבורי- 
כיום: מטפלת במסגרת המרפאה לבריאות הנפש לילד ולנוער של הכללית. 
בעבר: תחנות לטיפול משפחתי וזוגי (חוף הכרמל, מועצה אזורית מטה אשר); מרכזי הורים וילדים בחיפה (בית מיה ובית רותם); מרכז בריאות הילד של הכללית, ובמסגרות לילדים על הספקטרום האוטיסטי ומשפחותיהם (העמותה לילדים בסיכון ומרכז מילמן).

השכלה אקדמאית:

בוגרת לימודי פסיכותרפיה הורה- תינוק בגישה פסיכואנליטית התפתחותית, במכון לגיל הינקות, המרכז הבינתחומי הרצליה.

בוגרת לימודי פסיכותרפיה פסיכודינמית, לימודי תעודה, אוניברסיטת בר אילן.

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, האגודה הישראלית לטיפול משפחתי וזוגי.

תואר שני (M.S.W) בעבודה סוציאלית- מגמת משפחה, אוניברסיטת חיפה.

תואר ראשון (B.A) בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת חיפה.
 

ניסיון מקצועי:
בעלת ניסיון רב בטיפול בילדים, מתבגרים, מבוגרים, זוגות ומשפחות- במסגרות ציבוריות ובאופן פרטי.

טיפול בקליניקה פרטית בקיבוץ בית העמק- גליל המערבי (מזרחית לעכו- נהריה).

טלפון: 0547711621

מייל malma7@gmail.com
 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של קארין גורן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי קארין גורן ובאחריותו/ה.