לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

עובד סוציאלי קליני

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 31075

אודות מעיין גבעוני בקצרה:

עובד סוציאלי קליני, מטפל במבוגרים ובמתבגרים המתמודדים עם קשיים רגשיים, משברי חיים, חרדה, דיכאון, אבל ואובדן, פוסט-טראומה והדרכה הורית. מה הוביל אותי לטפל? עוד לפני שלקחתי את ההחלטה לעסוק בטיפול נמשכתי אל נפש האדם....

פניה אל מעיין גבעוני

אודות מעיין גבעוני

עובד סוציאלי קליני, מטפל במבוגרים ובמתבגרים המתמודדים עם קשיים רגשיים, משברי חיים, חרדה, דיכאון, אבל ואובדן, פוסט-טראומה והדרכה הורית.

מה הוביל אותי לטפל?
עוד לפני שלקחתי את ההחלטה לעסוק בטיפול נמשכתי אל נפש האדם. המורכבות שמאפיינת אותנו כאנשים חושבים ומרגישים מרתקת ומזמינה לצלול אל עומקיה. לעתים קרובות אני מוצא עצמי מופתע ומוקסם מהגילויים הנמצאים במאחורי הקלעים של נפשינו.
טיפול עבורי הוא מנגינה שיוצרים המטפל והמטופל/ת. כלי הנגינה הם היחסים הטיפוליים שנבנים בין השניים. הדיאלוג שמתרחש בחדר הטיפול משמש חומר עבודה רב וחשוב על מנת להבין את הדפוסים הפנימיים שמניעים אותנו (רגש-מחשבה-התנהגות).

קצת על הטיפול
במהלך הטיפול נבחין באסטרטגיות חיים שרכשנו במהלך חיינו, ושסייעו לנו לשרוד ולהתפתח. יתכן ונגלה כי אמצעים אלה אינם משרתים אותנו כבעבר, ואף מקשים עלינו ומעכבים אותנו בנקודת החיים בה אנו נמצאים היום. בעדינות ובקצב שלך נתחיל לקלף ולהסיר שכבות אלו שכיסינו עצמנו בהן ונאפשר בחירה מחדש, ללא התלות המכאיבה בעבר.
ישנן סיבות רבות ומגוונות המביאות כל אחד מאיתנו להתחיל בטיפול. הדבר המשותף לרובן המכריע הוא הרצון לשינוי. אני מזמין אותך להתחיל בדרך השינוי הזו יחד. גם אם יהיה קשה ומפחיד בתוך אי הוודאות שמציבים בפנינו החיים תדע/י שהצעידה בה יחד אפשרית ומחזקת.

ניסיון מקצועי
במהלך העשור האחרון עסקתי בטיפול בבני נוער, צעירים ומשפחותיהם במסגרת השירות הציבורי. הטיפול התמקד בהתמודדות עם אירועים טראומטיים, חרדות על מגוון דרכי ההתבטאות שלהן, דיכאון, מנעד רחב של משברי חיים ובעיות נוספות שהקשו על המתמודדים עמם לקיים אורח חיים מיטיב ופגעו בתפקודם.
כעת אני מטפל במכון טיפול ובקליניקה פרטית ומציע טיפול רגשי/נפשי במתבגרים ובמבוגרים. במסגרת הטיפול אני עושה שימוש בכלים ומיומנויות משיטות טיפול שונות (טיפול פסיכו-דינמי, CBT, טיפול ממוקד רגש, ביבליותרפיה, טיפול באמצעות מוזיקה), כאשר העיקרון המנחה אותי הוא התאמת שיטת הטיפול למטופל/ת.

השכלה אקדמית והכשרה

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מעיין גבעוני, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מעיין גבעוני ובאחריותו/ה.