לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נועה סלבר חובן

נועה סלבר חובן

נועה סלבר חובן

עובדת סוציאלית קלינית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 32476

שלום, שמי נועה סלבר חובן ואני עובדת סוציאלית קלינית M.A ומטפלת רגשית בילדים, מתבגרים והדרכות הורים. הטיפול נעשה באופן חוויתי דרך יצירת קשר, שיח ובאמצעות משחק וכל דרך בה הילד\ המתבגר יכול לבטא את התחושות והמחשבות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נועה סלבר חובן

אודות נועה סלבר חובן

שלום, שמי נועה סלבר חובן ואני עובדת סוציאלית קלינית M.A ומטפלת רגשית בילדים, מתבגרים והדרכות הורים. הטיפול נעשה באופן חוויתי דרך יצירת קשר, שיח ובאמצעות משחק וכל דרך בה הילד\ המתבגר יכול לבטא את התחושות והמחשבות שלו. מטרת הטיפול היא העצמה, תחושת מסוגלות ובניית ביטחון עצמי. הטיפול מיועד בהתמודדויות עם מצבי טראומה, כעסים, קשיי ויסות, פחדים, חרדות, בעיות חברתיות ועוד. 

תואר ראשון בעבודה סוציאלית- ב"מכללה האקדמית ספיר". 

תואר שני ב-"אוניברסיטאת חיפה" במסלול קליני.  

במקביל לטיפולים הפרטניים עבדתי במסגרות ציבוריות שונות עם אוכלוסיות מכל הרצף הטיפולי: 

*עובדת סוציאלית משפחתית ברווחה- ליוותי משפחות עם מגוון מורכבויות והתמודדויות.   *ריכזתי בית חם לנערות בסיכון.                    

*עובדת סוציאלית בפנימייה של ילדים ונוער בסיכון (פנימייה טיפולית- פוסט אישפוזית). ליווי הילדים (case manager), טיפול פרטני וליווי והדרכה של צוות הפנימייה והקומונה.         

*עובדת סוציאלית במרכז חירום לילדים, שהינו המקום הראשון אשר הילדים מגיעים אליו מהבית בעקבות טראומות ומשברים מורכבים. ליווי הילדים (case manager), טיפול פרטני וליווי והדרכה של צוות המרכז, בנות השירות והדרכה להורי הילדים.   

כיום, במקביל לטיפולים הפרטניים והדרכות הורים אני עובדת במקלט לנשים נפגעות אלימות. אני מטפלת פרטנית בילדים, הדרכת הורים לאמהות וליווי והדרכה של צוות המקלט. 

"גם מסע של 1000 ק"מ מתחיל בצעד אחד קטן"... מחכה להתחיל איתכם את המסע המשותף ביחד.

מוזמנים ליצור איתי קשר

בטלפון: 054-4410550 או במייל noasalber@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נועה סלבר חובן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נועה סלבר חובן ובאחריותו/ה.