לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יעקב כהן

יעקב כהן

יעקב כהן

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-138231

אודות יעקב כהן בקצרה:

ד"ר יעקב כהן, פסיכולוג קליני מומחה (מ.ר. 27-138231) במהלך השנים האחרונות רכשתי ניסיון בטיפול עם אוכלוסיות מגוונות, צעירים ומבוגרים, ובהם התמודדות עם טראומה ו/או משברי חיים, OCD, חרדה, דיכאון וכן בטיפול ואבחון של...

פניה אל יעקב כהן

אודות יעקב כהן

ד"ר יעקב כהן, פסיכולוג קליני מומחה (מ.ר. 27-138231)

במהלך השנים האחרונות רכשתי ניסיון בטיפול עם אוכלוסיות מגוונות, צעירים ומבוגרים, ובהם התמודדות עם טראומה ו/או משברי חיים, OCD, חרדה, דיכאון וכן בטיפול ואבחון של הפרעות נפשיות מורכבות. 

אני מאמין שטיפול נפשי הוא קודם כל מפגש בין שני אנשים שטומן בחובו אפשרויות של צמיחה וריפוי העולים מתוך הקשר וההתבוננות המשותפת בחוויה הרגשית והעולם הפנימי של המטופל. בטיפול אני נשען על יסודות תיאורטים דינאמיים בשילוב כלים קוגנטיביים התנהגותייים (CBT) ומאמין בהתאמת הגישה הטיפולית לצרכיו של המטופל, המקום שבו הוא נמצא והיעדים אליהם הוא רוצה להגיע. 

עובד כפסיכולוג בעמותת "בית חם", ומטפל בקליניקה פרטית בגבעת שמואל.

 בעל תואר דוקטור (PhD) מהמחלקה ללימודים מתקדמים באוניברסיטת אריאל. עבודת הדוקטורט עסקה בחקר התפקוד הקוגניטיבי ומאפייני האישיות של מכורים לשעבר לקנאביס וקנאבינואידים סינטטיים. 

מוזמנים ליצור עימי קשר בטלפון (ניתן להשאיר הודעת וואטסאפ);

 0524515109

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יעקב כהן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יעקב כהן ובאחריותו/ה.