לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר חמוטל בן ציון

ד"ר חמוטל בן ציון

ד"ר חמוטל בן ציון

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-136256

פסיכולוגית בהתמחות קלינית, מטפלת בנוער ובמבוגרים בקליניקה פרטית בעמק חפר. מטפלת בגישה אינטגרטיבית המשלבת כלים טיפוליים מגישות שונות, מתוך תפיסה כי יש להתאים את הטיפול למטופל ולקשיים עמם מתמודד. הגישה העיקרית... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ד"ר חמוטל בן ציון

אודות ד"ר חמוטל בן ציון

פסיכולוגית בהתמחות קלינית, מטפלת בנוער ובמבוגרים בקליניקה פרטית בעמק חפר.

מטפלת בגישה אינטגרטיבית המשלבת כלים טיפוליים מגישות שונות, מתוך תפיסה כי יש להתאים את הטיפול למטופל ולקשיים עמם מתמודד. הגישה העיקרית עמה אני עובדת היא הטיפול הפסיכודינמי (ממושך וקצר מועד), תוך שילוב גישת הטיפול הקוגניטיבי-התנהגותי (CBT) וכך גם אלמנטיים אקזיסטנציאליסטיים והתייחסותיים.

החיים שלנו רצופי שינויים, התמודדויות ומשברים. לעיתים אנחנו מסתדרים בעצמנו או בסיוע המעגל הקרוב שלנו, אך לפעמים אנחנו צריכים לפנות לטיפול כדי לקבל עזרה שתסייע לנו להרגיש טוב יותר. בשבילי, טיפול פסיכולוגי מהווה מרחב בטוח בו ניתן לשתף ולהישען ולהרגיש פחות בודדים בהתמודדות שלנו. באמצעות הקשר הטיפולי הקרוב שנוצר ניתן להתבונן על חוויות ותהליכים שונים, להעלות את המודעות לדפוסי התנהגות ומשמעותם ולהכיר טוב יותר את עצמנו. תהליך חקירה משותף זה, של המטופל והמטפלת, נעשה ללא שיפוטיות או ביקורתיות, בצורה המאפשרת למטופל להרגיש שהוא יכול להביא את עצמו בדיוק כמו שהוא. כתוצאה מכך, המטופל חווה ירידה במצוקה והוא יכול להתקדם לעבר החיים אותם הוא רוצה לחיות. 

אתם מוזמנים לפנות אליי לשאול שאלות או לתאם פגישה: 054-4583321 

בעברי עבדתי במחלקת טיפול יום בבית-החולים הפסיכיאטרי שער מנשה,
במכון משאבים בבאר שבע,
במרפאה לבריאות הנפש בבית-החולים קפלן,
ובמרכז טל, המשוייך למרכז לבריאות הנפש בבאר שבע.

מבחינה אקדמית, השלמתי תואר ראשון, תואר שני ודוקטורט באוניברסיטת בן גוריון.
עבודת הדוקטורט שלי התמקדה באוכלוסייה של אימהות יחידניות.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר חמוטל בן ציון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר חמוטל בן ציון ובאחריותו/ה.