לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גיא שוימר דניאלי

גיא שוימר דניאלי

גיא שוימר דניאלי

פסיכולוג בהתמחות קלינית

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-158762

אודות גיא שוימר דניאלי בקצרה:

טיפול לילדים, מבוגרים והדרכות הורים בגישה פסיכודינאמית (החל מגיל 3). עבודה עם מצבים של קשיים חברתיים, בעיות התנהגות, קשיי וויסות, חשיפה לטראומה, הפרעות תקשורת, חרדה ודיכאון. עובד במרכז הקהילתי לבריאות הנפש ביפו...

פניה אל גיא שוימר דניאלי

גיא שוימר דניאלי השיב ל 33% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות גיא שוימר דניאלי

טיפול לילדים, מבוגרים והדרכות הורים בגישה פסיכודינאמית (החל מגיל 3). עבודה עם מצבים של קשיים חברתיים, בעיות התנהגות, קשיי וויסות, חשיפה לטראומה, הפרעות תקשורת, חרדה ודיכאון. עובד במרכז הקהילתי לבריאות הנפש ביפו ובקליניקה פרטית בצפון תל-אביב (נאות אפקה). 

M.A בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת תל אביב.

הטיפול של ילדים נראה שונה משלנו המבוגרים וממתבגרים. ילדים משתמשים במשחק על מנת לשתף אותנו במה שקורה בתוכם. המשחק עוזר לנו המבוגרים להציץ לתוך נפשו של הילד ושם גם ליצור איתו דיאלוג. למרות השוני, גם ילדים, לא פחות ממבוגרים זקוקים לתחושה של ביטחון, להקשבה לצורכיהם ולנוכחות בלתי שיפוטית המעוררת בהם ביטחון על מנת שיוכלו לעבור שינוי. סימפטומים המעוררים בהורים דאגה עמוקה או לחילופין כאלה אשר קשה לשאת אותם ולהתמודד איתם, הם למעשה דרכים שונות של הילד לספר לנו על מצוקה רבה שהוא מרגיש ומתמודד איתה.

במקרים רבים הורים שואלים אותי "מה אנחנו יכולים לעשות?" האמת היא שמעורבות ההורים בטיפול והקשר שלהם עם המטפל הם בעלי השפעה קריטית לתהליך שעוברים הילדים. פעמים רבות ההורים צריכים להתמודד יום יום עם הקושי של הילד ומוצאים את עצמם חווים מצוקה רבה וחוסר אונים. הקשר של ההורים עם המטפל נשען על פגישות ייעוץ בהתאם לגיל ולצרכיו של הילד. 

אנשים פונים לטיפול פסיכולוגי מסיבות מגוונות ושונות זו מזו. כל פנייה היא אחרת אבל פעמים רבות, משותף לכולן שעצם הפנייה דורשת תעצומות נפש רבות וגיוס של משאבי הסביבה והמשפחה. צעד ראשון זה הוא בעל ערך רב ובפני עצמו יש לו יכולת להשפיע על חיינו לטובה. אני מאמין שעל מנת לעבור שינוי אנו זקוקים למרחב מוגן ובטוח בו נוכל לפגוש גם את הצדדים שאנחנו לא אוהבים בעצמנו בנוכחותו של אדם אחר הקשוב לנו ומעורר בנו אמון. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גיא שוימר דניאלי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גיא שוימר דניאלי ובאחריותו/ה.