לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ירדן גבאי

ירדן גבאי

ירדן גבאי

פסיכולוג/ית

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-157088

שמי ירדן גבאי, פסיכולוגית קלינית מתמחה, בעלת רישיון ממשרד הבריאות. בעבודתי כפסיכולוגית, אני פוגשת א/נשים בטווחי גילאים שונים המבקשים לצלוח התמודדות עם קושי או סבל נפשי. אומנם לא תמיד נוכל לשנות את נסיבות חיינו... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ירדן גבאי

אודות ירדן גבאי

שמי ירדן גבאי, פסיכולוגית קלינית מתמחה, בעלת רישיון ממשרד הבריאות. בעבודתי כפסיכולוגית, אני פוגשת א/נשים בטווחי גילאים שונים המבקשים לצלוח התמודדות עם קושי או סבל נפשי. אומנם לא תמיד נוכל לשנות את נסיבות חיינו או את המציאות, אך יש לנו האפשרות לבחור להתמודד ולעבד את האתגרים שהחיים מזמנים לנו. אני מאמינה שלכל אדם מתאים תהליך טיפולי שונה, ועל כן מתאימה את הלך עבודתי לאותו אדם. אני עובדת בגישת טיפלת אינטגרטיבית המשלבת בין שיטות טיפול שונות כגון טיפול דינאמי, CBT, ACT. טיפול בעיניי הינו מרחב להקלת מצוקה נפשית וצמיחה, תוך עבודה על חיבור לרגשות יחד עם לקיחת אחראיות ומחויבות על הבחירות בחיינו.

 

תחומי טיפול: התמודדות עם משברי חיים, אבל ואובדן, היריון ולידה, חרדה, טראומה, דיכאון, יחסים בינאישיים, דימוי עצמי וביקורתיות.

 

השכלה אקדמאית והכשרה:

 

ניסיון מקצועי:

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ירדן גבאי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ירדן גבאי ובאחריותו/ה.