לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
משה דיקן

משה דיקן

משה דיקן

עובד סוציאלי

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 34853

שמי משה דיקן (מ.ר.34853), עובד סוציאלי קליני מטפל פסיכותרפיסט. מטפל דינאמי בגישה אנליטית, במקרה הצורך אני משלב כלים נוספים כמו E.M.D.R. ועוד. מתוך ניסיון האישי והמקצועי אני מאמין כי שטיפול מאפשר מרחב לצמיחה ולשינוי,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל משה דיקן

אודות משה דיקן

שמי משה דיקן (מ.ר.34853), עובד סוציאלי קליני מטפל פסיכותרפיסט. מטפל דינאמי בגישה אנליטית, במקרה הצורך אני משלב כלים נוספים כמו E.M.D.R. ועוד.

מתוך ניסיון האישי והמקצועי אני מאמין כי שטיפול מאפשר מרחב לצמיחה ולשינוי, מתוך הקשר בין המטפל למטופל, קשר אמפתי  בגובה העיניים ללא שיפוטיות תוך התאמת הטיפול לאופי המטופל. להבנתי המרחב הטיפולי הינו כמסע משותף שמביא לצמיחה, להתפתחות ולריפוי.

לאורך השנים צברתי ניסיון ומומחיות  במגוון בתפקידי טיפול מגוונים במסגרות ציבוריות שונות(בריאות-הנפש, רווחה, באלמ"ב, פגיעות מיניות והדרכה הורית), עם נערים במצבי סיכון, צעירים בוגרים ומטפל בשני המינים המתמודדים עם קשיים נפשיים, אלימות במשפחה, פגיעות מיניות, פוסט-טראומה מורכבת, חרדה ודיכאון. טיפול בהורות להורים שמתמודדים עם קשיים רגשיים עם ילדיהם.


ניסיון מקצועי

מקבל מטופלים בקליניקה במכבים(מודיעין) ובבית חורון 

עובד שנים במסגרות ציבוריות עם מטופלים שעברו משבר זוגיות קשה ו/או ואירועים טראומתיים (הן על רקע אלימות והן על רקע פגיעה מינית). בנוסף טיפלתי וליוויתי אנשים הסובלים מדיכאון, חרדה, דימוי עצמי ירוד ועוד קשיים המעיבים על יכולתם לחיות חיים מלאים יותר לצד רווחה נפשית גבוה יותר. ספק של משה"ב וביטוח לאומי 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של משה דיקן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי משה דיקן ובאחריותו/ה.