לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איתי לוי

איתי לוי

איתי לוי

עובד סוציאלי קליני- עוסק בפסיכותרפיה

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 33462

עובד סוציאלי קליני (MSW). מטפל בגישה אינטגרטיבית במבוגרים, צעירים ונוער במצבי טראומה, חרדה ודיכאון. עוסק גם בהדרכת הורים. מטפל בקליניקה בהרצליה בשכונת נחלת עדה. יש אפשרות גם לטיפול אונליין.  טיפול באנשים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל איתי לוי

אודות איתי לוי

עובד סוציאלי קליני (MSW). מטפל בגישה אינטגרטיבית במבוגרים, צעירים ונוער במצבי טראומה, חרדה ודיכאון. עוסק גם בהדרכת הורים. מטפל בקליניקה בהרצליה בשכונת נחלת עדה. יש אפשרות גם לטיפול אונליין. 

טיפול באנשים המתמודדים עם מגוון קשיים כגון פוסט טראומה, משברי חיים, משברי זוגיות, פרידה, אובדן, התמכרויות, קשיי הסתגלות ומעברים, פגיעה נפשית, דיכאון אחרי לידה, התקפי פאניקה וחרדה כללית.

בעל נסיון קליני רב בעבודה עם נוער, צעירים ומבוגרים במסגרות בריאות הנפש, טיפול בהתמכרויות, טיפול בפוסט טראומה וטיפול בטראומה הנגרמת מפגיעה מינית

עדכון מתאריך 8.10.23: ניתן לפנות טלפונית לקבלת מענה תמיכתי של מתן עזרה ראשונה לאנשים שנפגעו כרגע מהמצב וחווים תחושות של טראומה וחרדה. השיחה היא ללא עלות. מדובר ביעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול - אוזן קשבת, הרגעה וסיוע טלפוני ראשוני במטרה להקל את ההתמודדות.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של איתי לוי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי איתי לוי ובאחריותו/ה.