לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לירון אפרתי

לירון אפרתי

לירון אפרתי

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-138425

שמי לירון, פסיכולוגית בהתמחות שיקומית למבוגרים. עובדת בבי"ח שיבא ובעלת קליניקה במרכז תל אביב.  מציעה טיפול פסיכולוגי שיקומי אינטגרטיבי המשלב גישות דינמיות והתנהגותיות לאנשים במהלך ולאחר משבר פיזי ו\או... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל לירון אפרתי

אודות לירון אפרתי

שמי לירון, פסיכולוגית בהתמחות שיקומית למבוגרים. עובדת בבי"ח שיבא ובעלת קליניקה במרכז תל אביב. 

מציעה טיפול פסיכולוגי שיקומי אינטגרטיבי המשלב גישות דינמיות והתנהגותיות לאנשים במהלך ולאחר משבר פיזי ו\או נפשי, בהתמודדות עם מחלות כרוניות ואקוטיות. מתמחה בטיפול בחולי לב, ריאות, סוכרת, מטופלים אונקולוגים, מושתלי איברים ובתהליך ההכנה הנפשית להשתלה ולחיים שלאחריה.

כמו כן מטפלת בחרדות, פוסט טראומה, דכאון וכן בתהליך הסתגלות והתמודדות עם אבל, אובדן, קשיים איישים וסיוע בהנעה לשינוי כל שהו בחיים.

אני מאמינה שלכל אדם יש את היכולת להחלים ממשבר וללמוד כיצד לחיות עם ולצד שינויים בחיים, באמצעות טיפול אינטגרטיבי, המשלב חשיבה דינמית לצד ישירות ואקטיביות המאפשרים העמקה, התבוננות וצמיחה. מוזמנים ליצור קשר:לירון אפרתי: טלפון 0509360936 מייל liron.efrati.psy@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של לירון אפרתי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי לירון אפרתי ובאחריותו/ה.