לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הדס ברסקי-קלעי

הדס ברסקי-קלעי

הדס ברסקי-קלעי

עובדת סוציאלית MSW

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 39685

אודות הדס ברסקי-קלעי בקצרה:

עובדת סוציאלית MSW, מטפלת פרטנית במבוגרים/ות וצעירים/ות בגישה אינטגרטיבית המשלבת בין עיבוד דינאמי של חוויות העבר וכיצד הן פוגשות את ההווה, לבין התמקדות בכוחות, במטרות ובשאיפות בכאן ועכשיו ובעתיד (הומניסטית,...

פניה אל הדס ברסקי-קלעי

אודות הדס ברסקי-קלעי

עובדת סוציאלית MSW,

מטפלת פרטנית במבוגרים/ות וצעירים/ות בגישה אינטגרטיבית המשלבת בין עיבוד דינאמי של חוויות העבר וכיצד הן פוגשות את ההווה, לבין התמקדות בכוחות, במטרות ובשאיפות בכאן ועכשיו ובעתיד (הומניסטית, נרטיבית, פמיניסטית ועוד), בשילוב אסטרטגיות קוגניטיביות והתנהגותיות, וכלים של גוף ונפש.

סביב שלל אתגרים, תהליכים, שאלות, מטרות חיים וזהויות: הקלאסיים מביניהם כוללים סוגיות של קריירה, יחסים זוגיים או העדרם, יחסים משפחתיים, קשרים וקשיים חברתיים, הורות בשלל גווניה ועוד ועוד. 
תחומי התמחות ספציפיים וייחודיים יותר כוללים אלימות זוגית, התמודדויות נפשיות וסוגיות של מגדר ומיניות הטרוסקסואלית ועל הקשת הלהטב״קית.

מטפלת פרטנית ודיאדית בילדים/ות ומלוות הורים עם כלים מגישת Theraplay - גישה התקשורתית מובנית, חווייתית וקלה ליישום בבית, עבור שלל אתגרים כגון קשיים משמעותיים בויסות רגשי וחושי, קשיי קשב וריכוז ובעיות התנהגות, על הספקטרום האוטיסטי, קשיים בהתקשרות בשל אימוץ, אומנה, טראומה משפחתית או רפואית וקשיים בקשר בין ההורה לילד/ה.

כמו כן, מלווה משפחות בתקופות שינויים ואירועי חיים בצורה חווייתית באמצעות תהליך כתיבת סיפור מותאם אישית לילדים יחד עם ההורים באוריינטציה רגשית והתפתחותית, תוך הקניית כלים להורים להכנה ועיבוד החוויות יחד עם הילדים באמצעות הספר וכלים נוספים (חפשו בפייסבוק: סיפורי נונו- טיפול והדרכה להורים)

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הדס ברסקי-קלעי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הדס ברסקי-קלעי ובאחריותו/ה.