לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ניקי אלקנוביץ

ניקי אלקנוביץ

ניקי אלקנוביץ

פסיכולוגית בהתמחות קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-162158

פסיכולוגית בהתמחות קלינית (מספר רשיון 27-162158), מטפלת בצעירים ובמבוגרים בקליניקה פרטית בתל אביב ואונליין (טיפול מרחוק).    אני מלווה אנשים אשר מתמודדים עם דילמות ואתגרים סביב זוגיות, סוגיות של דימוי עצמי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ניקי אלקנוביץ

אודות ניקי אלקנוביץ

פסיכולוגית בהתמחות קלינית (מספר רשיון 27-162158), מטפלת בצעירים ובמבוגרים בקליניקה פרטית בתל אביב ואונליין (טיפול מרחוק).   

אני מלווה אנשים אשר מתמודדים עם דילמות ואתגרים סביב זוגיות, סוגיות של דימוי עצמי וזהות אישית, קשיים חברתיים ומשפחתיים, וכן אנשים אשר חווים תקיעות בחייהם, מתמודדים עם חרדות, דיכאון, אובדן, טראומות ומשברי חיים. אני מטפלת בגישה דינמית וכן בטיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT), בהתאם לצרכים הייחודיים של כל מטופל. לצד אלו אני משלבת כלים מעולם הטיפול בקבלה ומחויבות (ACT).

בעלת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של המבוגר מהאוניברסיטה העברית. כיום מטפלת באופן פרטני ומנחה קבוצות טיפוליות במרפאת בריאות הנפש בשירות הציבורי. לפני כן טיפלתי ב'מרכז יעוץ לאישה' בירושלים.

פניה לטיפול מלווה פעמים רבות בחשש מפני יציאה לדרך לא מוכרת, אך יש בה הזדמנות להתחלה של שינוי וצמיחה, ולתמיכה ברגעי קושי.

הקליניקה שלי ממוקמת בסמוך לכיכר רבין בתל אביב. 

אפשר לפנות ולהתייעץ איתי לגבי טיפול, טלפונית או בוואטסאפ – 054-5243541

ובמייל – nikielkanovich@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ניקי אלקנוביץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ניקי אלקנוביץ ובאחריותו/ה.