לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נוגה כלפון שטרית

נוגה כלפון שטרית

נוגה כלפון שטרית

פסיכולוגית שיקומית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-149430

אודות נוגה כלפון שטרית בקצרה:

היי שמי נוגה, פסיכולוגית בהתמחות שיקומית, מטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים. בעבודתי הציבורית בביה"ח שיבא אני מנהלת השירות הפסיכולוגי במרכז מירב- לאבחון ומעקב מחלות שד ועובדת כחלק מהשירות הפסיכולוגי ביחידה לסרטן...

פניה אל נוגה כלפון שטרית

אודות נוגה כלפון שטרית

היי שמי נוגה, פסיכולוגית בהתמחות שיקומית, מטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים.

בעבודתי הציבורית בביה"ח שיבא אני מנהלת השירות הפסיכולוגי במרכז מירב- לאבחון ומעקב מחלות שד ועובדת כחלק מהשירות הפסיכולוגי ביחידה לסרטן השד ובאגף נשים.

בעיני טיפול הוא מרחב בו האדם יכול להביא את עצמו כפי שהוא, על מגוון האספקטים והרבדים הייחודים לו. התהליך הטיפולי מאפשר התבוננות והתעמקות בקונפליקטים המועלים תוך התייחסות לאירועי חיים, מערכות יחסים ודפוסי חשיבה והתנהגות. בטיפול נשאף יחדיו להקל על המצוקה ולחבר לכוחות והיכולות הגלומים במטופל לצמיחה ושינוי.

בעבודתי הטיפולית אני מסייעת לאנשים במצבי משבר, מצבים הקשורים בסוגיות של אבל ואובדן, אשר לא פעם מלווים בדיכאון וחרדה. במהלך שנות עבודתי רכשתי ניסיון בטיפול בנשים במעגלי החיים וכן בטיפול בחולים אונקולוגים בשלבי המחלה השונים. בנוסף לזאת, עבדתי עם מבוגרים וילדים המתמודדים עם מחלות, נכויות ולקויות שונות. כחלק מהטיפול בילדים ליוותי והדרכתי הורים סביב אותם מצבים.

אני עובדת בגישה אינטגרטיבית המשלבת בין הגישה הדינאמית יחד עם כלים ועקרונות מעולם הטיפול הקוגניטיבי- התנהגותי וגישת ה- ACT. אופי הטיפול ומשכו יותאמו וייקבעו בהתאם לצורך העולה מן המטופל והתהליך הטיפולי.

מקבלת לטיפול פרטני בקליניקה ברחובות, בקיבוץ הראל (ליד בית שמש) ואונליין. ליצירת קשר- 0547477155

השכלה אקדמאית 

תואר ראשון B.A במדעי ההתנהגות- אוניברסיטת בן גוריון בנגב.

תואר שני M.A בפסיכולוגיה שיקומית- אוניברסיטת בר אילן.

ניסיון מקצועי

כיום:

מנהלת השירות הפסיכולוגי במרכז מירב- לאבחון ומעקב מחלות שד (מרפאת כירורגיית שד, מרפאת נשאיות BRCA) ופסיכולוגית ביחידה לסרטן השד בבית חולים שיבא. התערבויות פרטניות וקבוצתיות למטופלות ולצוות הרפואי.

פסיכולוגית באגף נשים, שיבא (יחידת IVF, מרפאת הריון בסיכון, בנק הזרע, המרכז לטיפול באנדומטריוזיס, מחלקת יולדות, מרכז בדרכך לאובדן הריון). טיפול פרטני, קבוצתי ומערכתי בנשים וזוגות.

בעבר:

פסיכולוגית במחלקת שיקום ילדים, אשפוז מלא ואשפוז יום. טיפול פרטני, קבוצתי ומערכתי. הדרכות הורים.

פסיכולוגית בפרוייקט ת.ל.מ להתערבות במשבר הקורונה. התערבויות טלפוניות ממוקדות.

פסיכולוגית בקליניקה לשירות הקהילה של המחלקה לפסיכולוגיה, אוניברסיטת בר אילן.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נוגה כלפון שטרית, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נוגה כלפון שטרית ובאחריותו/ה.