לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ליאת באן אברהם

ליאת באן אברהם

ליאת באן אברהם

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-132211

אודות ליאת באן אברהם בקצרה:

נעים מאוד, שמי ליאת, אני פסיכולוגית רפואית מומחית, מ.ר 39428. מטפלת בילדים, מתבגרים ומבוגרים, מקבלת בקליניקה בגבעתיים. מטפלת בגישה אינטגרטיבית המשלבת חשיבה פסיכודינאמית לצד שימוש בכלים קוגניטיביים-התנהגותיים,...

פניה אל ליאת באן אברהם

אודות ליאת באן אברהם

נעים מאוד, שמי ליאת, אני פסיכולוגית רפואית מומחית, מ.ר 39428. מטפלת בילדים, מתבגרים ומבוגרים, מקבלת בקליניקה בגבעתיים. מטפלת בגישה אינטגרטיבית המשלבת חשיבה פסיכודינאמית לצד שימוש בכלים קוגניטיביים-התנהגותיים, טכניקות פסיכו-פיזיולוגיות ועקרונות יישומיים המזוהים עם הבודהיזם.
אני מאמינה כי מתקיים קשר הדוק וקרוב בין הגוף והנפש ומשלבת בטיפול גישות המאפשרות לנו לבחון, להתבונן ולהקשיב יחד לאינטראקציה ולמפגש בין השניים. 
את הכשרתי המקצועית, רכשתי בבית החולים 'מאיר' בכפר-סבא, שם עבדתי במחלקה לניתוחי עמוד שדרה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמכון ההמטולוגי, וכן במסגרת רפואה ראשונית ב'מרפאה פסיכולוגית'  לצד רופאי משפחה בקהילה.
בעלת ניסיון בטיפול באנשים המתמודדים עם מצבים רפואיים שונים, ביניהם מחלות כרוניות ואקוטיות, הכנה לפרוצדרות רפואיות כגון ניתוח ובדיקות פולשניות, התמודדות עם משברי חיים, אבל ואובדן, טראומה, דיכאון וחרדה, סומטיזציה וכאב. 
ניתן ליצור עמי קשר ב- 050-3848849. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ליאת באן אברהם, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ליאת באן אברהם ובאחריותו/ה.