לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מוישיק (משה) כץ לנדסברג

מוישיק (משה) כץ לנדסברג

מוישיק (משה) כץ לנדסברג

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-161298

אודות מוישיק (משה) כץ לנדסברג בקצרה:

נעים מאוד, שמי מוישיק, ואני פסיכולוג בהתמחות קלינית. בעבודתי זכיתי להיפגש אחד על אחד, עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים צעירים המתמודדים עם קשיים שונים. במפגשים עימם למדתי להכיר את הייחוד של כל אחד ואחת, וביחד עברנו דרך...

פניה אל מוישיק (משה) כץ לנדסברג

מוישיק (משה) כץ לנדסברג השיב ל 67% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות מוישיק (משה) כץ לנדסברג

נעים מאוד, שמי מוישיק, ואני פסיכולוג בהתמחות קלינית. בעבודתי זכיתי להיפגש אחד על אחד, עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים צעירים המתמודדים עם קשיים שונים. במפגשים עימם למדתי להכיר את הייחוד של כל אחד ואחת, וביחד עברנו דרך משברים, שהינו עם שאלות זהות והתלבטויות בנוגע לחיים וחווינו צמיחה מתוך מצבים רגשיים מורכבים.

את ניסיוני עם ילדים ונוער צברתי במרפאת "אחד העם" בחיפה, שם גם התנסיתי בהדרכת הורים. ניסיון עם מבוגרים צעירים, צברתי בשירות הפסיכולוגי של הטכניון, שם טיפלתי בא.נשים עם קשיים מסוגים שונים ביניהם שאלות זהות, אבל מורכב, חרדה, דיכאון, OCD ועוד.

לאורך שנות לימודי, התנדבתי עם נוער מהקהילה הלהט"בית, במרחב בטוח בחיפה. לצערי, פעמים רבות נוער מקהילה זו חווה ניכור, דחייה ובדידות אם מצד בני משפחתם או מצד קבוצת השווים. בהתנדבות זו זכיתי ללוות אותם ולהיות עימם ברגעים הקשים, אך גם לראות אותם פורחים ומתפתחים בתהליך מרגש של גילוי וגיבוש עצמי.

מצבים רגשיים מורכבים, משברים, אובדנים ולעיתים אפילו דברים יומיומיים, יכולים להפוך את משא החיים שלנו לקשה מידי מכדי להתהלך בו לבד. לפעמים כדי למסך את הכאב, אנחנו עלולים לפנות להתנהגויות מזיקות, אך לדעתי, פנייה לטיפול פסיכולוגי מאפשרת להתבונן על מצבנו ביחד עם אדם אחר ולחפש ביחד את הדרך הטובה ביותר להתמודדות. למרות זאת, א.נשים רבים חוששים לפנות לטיפול, וצעד זה עשוי להיות קשה ומורכב עבורם.

אני מזמין אותך לעשות את הצעד האמיץ הזה וליצור עימי קשר.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מוישיק (משה) כץ לנדסברג, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מוישיק (משה) כץ לנדסברג ובאחריותו/ה.