לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הדר רוזן

הדר רוזן

הדר רוזן

עובדת סוציאלית קלינית MSW עם התמחות בטראומה, מטפלת רגשית, מדריכה

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 17321

אני עובדת סוציאלית קלינית (Msw עם התמחות בטראומה) עם וותק של יותר מ 20 שנה בשירות הציבורי. הניסיון המקצועי שלי עשיר ומגוון : ניהול מסעדות בהן עבדו בני נוער בסיכון, טיפול במתבגרים במסגרות חוץ ביתיות, הדרכת הורים, הנחייה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל הדר רוזן

אודות הדר רוזן

אני עובדת סוציאלית קלינית (Msw עם התמחות בטראומה) עם וותק של יותר מ 20 שנה בשירות הציבורי. הניסיון המקצועי שלי עשיר ומגוון : ניהול מסעדות בהן עבדו בני נוער בסיכון, טיפול במתבגרים במסגרות חוץ ביתיות, הדרכת הורים, הנחייה והדרכה של צוותי טיפול וצוותים רב מקצועיים, טיפול רגשי המשתף בעלי חיים, תמיכה בנשים במצבי סיכון והדרה ,ניהול  תחום הטיפול בכפר נוער, ניהול השירות הסוציאלי של מרפאת לוינסקי, הדרכת סטודנטים ומטפלים, מלמדת בתכנית להכשרת מטפלים בגינון במכללת אורנים.
הגשמתי חלום והקמתי מרחב טיפולי קטן בגבעת עדה – קליניקה שמתמחה בטיפול בנוער וצעירים . הקליניקה והמרחב הסובב אותה הוא ביתם של בעלי חיים שננטשו או שזקוקים לשיקום ולמקום בטוח להמשך חייהם. אני מטפלת בגישה הפסיכודינמית, בשילוב כלים התנהגותיים במידת הצורך. מטפלת במגוון של קשיים רגשיים , כגון הפרעות חרדה, דכאון, משברי חיים, התמודדות עם אבל ואובדן, פוסט טראומה, קשיים בוויסות רגשי, קשיים חברתיים ועוד.
אני מאמינה בחשיבות של נוכחות כנה ואותנטית. לאורך השנים זכיתי להיות שותפה ועדה לתהליכים מרגשים של צמיחה ומימוש עצמי, תהליכים שנתמכו על ידי קשר טיפולי מכבד במרחב מאפשר, קשוב ובטוח. 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הדר רוזן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הדר רוזן ובאחריותו/ה.