לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שי שנער

שי שנער

שי שנער

חברה בי.ה.ת

חברה ביה"ת מאומתת
מספר ת.ז: 00000-9196

נעים להכיר, אני שי  מה ההכשרה שלי? אני פסיכותרפיסטית מוסמכת עם M.A בפסיכותרפיה באמנות (B.A בפסיכולוגיה). בנוסף, אני נמצאת כעת במסלול הכשרה בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית (CBT אינטגרטיבי). כמו כן,... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל בימים:
רביעי, בין 09:00 ל 12:00
חמישי, בין 09:00 ל 12:00
שישי, בין 12:00 ל 14:00

פניה אל שי שנער

אודות שי שנער

נעים להכיר, אני שי 

מה ההכשרה שלי? אני פסיכותרפיסטית מוסמכת עם M.A בפסיכותרפיה באמנות (B.A בפסיכולוגיה). בנוסף, אני נמצאת כעת במסלול הכשרה בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית (CBT אינטגרטיבי). כמו כן, יש לי הכשרה בbot שזו גישה לליווי רגשי של נשים ואנשים בשדה הלידה. 

מה הגישה שלי? חשוב לי ליצור מרחב טיפולי בטוח, מכיל, לא שיפוטי, אותנטי ובגובה העיניים, דרך בה אנו צועדים.ות יחד. אני מאמינה שלכל אחד.ת יש את הידע מה הכי נכון עבורו.ה, ואני כאן כדי להקשיב לעומק, לשאול שאלות, להאיר זרקור ולכוון כשצריך. 

אני עובדת בגישה אינטגרטיבית המותאמת לפונה באופן אישי, בהתאם לצרכים והנטייה האישית של כל אחד.ת. אני משלבת כלים מעולם הטיפול הדינאמי, סיביטי ותיאוריות המשלבות גוף-נפש. הטיפול מתקיים בעיקרו דרך שיחה ומשלב הפניית תשומת לב לגוף ולנשימה, ויכול לשלב גם שימוש ביצירה ככלי לביטוי ועיבוד של תכנים רגשיים.

במפגשים, נשאף להתבונן בתכנים הנפשיים ברגישות רבה ובקצב שהכי מתאים לך. נתבונן בחוויה מכל ההיבטים שלה (הרגשי, הפיזי, המחשבתי, החברתי,ההתנהגותי) כדי לקדם הבנה הוליסטית ומעמיקה ולהגדיל את יכולת הבחירה לגבי פעולות מקדמות ומיטיבות עבור כל אחד.ת. אני מאמינה בחיבור לחיים 'עצמם' ולאפשרות לקחת תכנים וכלים ליישום עצמי בחיי היומיום, כדי ליצור חווית המשכיות ממפגש למפגש ולהגדיל את תחושת הביטחון והמסוגלות האישית.  

תהליך טיפולי לא חייב להיות ארוך ויכול להיות מספר פגישות סביב נושא ממוקד. 

מי יכול לפנות אליי? מבוגרים, צעירים, נוער (והוריהם), נשים בשדה הלידה (בשלבי כניסה להריון, בהריון, אחרי לידה, רצון בעיבוד חווית לידה). 

מתי פונים אליי? כולנו זקוקים למרחב תומך בשלב זה או אחר בחיינו. זה יכול להיות עקב משבר אישי, שינוי משמעותי, מעבר בין מדינות, חוויה טראומתית, לידה, התמודדות עם אובדן, דימוי עצמי נמוך, התמודדות עם חרדה, כעס, אוסידי או דיכאון. בשל צורך במרחב להעמקה והתפתחות אישית, ליווי בהתמודדות עם שאלות, לבטים או חווית תקיעות (לגבי זהות, זוגיות, קריירה, הורות) ועוד. 

איפה? הטיפול מתקיים אונליין. 

 0544995656 שימו heart לתיאום שיחה (ללא עלות) כדי להתייעץ ולהבין ביחד אם מתאים, ניתן לפנות אליי דרך הודעת וואטסאפ (הודעה בלבד) בטל'

מוזמנים להתרשם גם באתר www.shaishinar.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שי שנער, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שי שנער ובאחריותו/ה.