לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אוריאל דריי

אוריאל דריי

אוריאל דריי

עובד סוציאלי (M.S.W)

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 38884

נעים מאוד שמי אוריאל ואני עובד סוציאלי (M.S.W) הנני בעל התמחויות בבריאות הנפש, שיקום וטיפול משפחתי, בעברי ניהלתי קהילה תומכת בבריאות הנפש והדרכתי סטודנטים לתואר ראשון ושני בהכשרה מעשית לעבודה סוציאלית באוניברסיטה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אוריאל דריי

אודות אוריאל דריי

נעים מאוד שמי אוריאל ואני עובד סוציאלי (M.S.W) הנני בעל התמחויות בבריאות הנפש, שיקום וטיפול משפחתי, בעברי ניהלתי קהילה תומכת בבריאות הנפש והדרכתי סטודנטים לתואר ראשון ושני בהכשרה מעשית לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית.  

כיום אני מטפל בקליניקה פרטית ומדריך אנשי מקצוע בתחום השיקום בבריאות הנפש. אני מטפל בשיטת טיפול אינטגרטיבית (משולבת), באנשים המתמודדים עם קשיים רגשיים שונים: חרדה ודיכאון, צמתים ומשברי חיים, קושי במימוש עצמי, הגיל השלישי, התמודדות עם אובדן ואבל ועוד.

אני מטפל בגישה אינטגרטיבית המשלבת רעיונות של שיטות טיפול מגוונות, כדי להתאים את אופי הטיפול לצרכים השונים והמשתנים של כל מטופל ומטופלת. לשם כך אני משתמש בכלים מתוך קשת רחבה של תחומים וגישות טיפוליות, כמו התחום הפסיכודינמי והתחום הקוגניטיבי-התנהגותי (CBT).

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אוריאל דריי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אוריאל דריי ובאחריותו/ה.