לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גיא סימון

גיא סימון

גיא סימון

עובד סוציאלי קליני (M.S.W) , פסיכודרמה (M.A) ופסיכותרפיסט התייחסותי

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 40838
מוסמך (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומת
מספר ת.ז: 00000-2571

עובד סוציאלי קליני (M.S.W), פסיכודרמטיסט (M.A.) ופסיכותרפיסט אנליטי והתייחסותי (DIPLOMA). מורה למדיטציה (MTTC). מייסד ומנהל קליני ״אימפולס - מרכז קליני אינטגרטיבי״. דוקטורנט לפסיכורתפיה פסיכדלית בחוג לאנתרופולוגיה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל גיא סימון

אודות גיא סימון

עובד סוציאלי קליני (M.S.W), פסיכודרמטיסט (M.A.) ופסיכותרפיסט אנליטי והתייחסותי (DIPLOMA). מורה למדיטציה (MTTC). מייסד ומנהל קליני ״אימפולס - מרכז קליני אינטגרטיבי״. דוקטורנט לפסיכורתפיה פסיכדלית בחוג לאנתרופולוגיה וסוציולוגיה, אוניברסיטת בר אילן

האוריינטציה הטיפולית שלי היא פתוחה ודינאמית. אני מטפל בעזרת פסיכותרפיה דינאמית בגישה התייחסותית ואנליטית, פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית, פסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס, פסיכותרפיה מבוססת מובחנות גופנית וגישות שונות בגל שלישי. 

יש לי ניסיון רב בעבודה עם משברי חיים, קשיים ביחסים, גיבוש זהות, חרדה, דיכאון, טראומה והפרעות אישיות, פגיעות מיניות, והתמכרויות, עם הבנה עמוקה של אתגרים ספציפיים בנושאי ג׳נדר ומגדר, הקהילה הלהטב״קית, רוחניות, משברים רוחניים, אינטגרציה פסיכאדלית ועוד.

אני שמח להציע טיפול ליחידים, לזוגות ולקבוצות, בישראל ובחו"ל. הטיפולים מתקיימים בקליניקה או אונליין, על פי העדפותיכם. מרבית העבודה הטיפולית שלי מתחלקת בין קליניקות בקרית טבעון, בחיפה ובתל אביב, לצד הטיפול שמתקיים אונליין. אני פוגש אנשים לטיפול ארוך טווח, או דינמי-קצר. כמו כן, ניתן להיעזר בטיפול ממוקד בעזרת כלים מהגל השלישי בפסיכולוגיה או לקבל יעוץ חד-פעמי.

יש לי ניסיון רב בעבודה עם משברי חיים, קשיים ביחסים, גיבוש זהות, חרדה, דיכאון, טראומה והפרעות אישיות, פגיעות מיניות, והתמכרויות, עם הבנה עמוקה של אתגרים ספציפיים בנושאי ג׳נדר ומגדר, הקהילה הלהטב״קית, רוחניות, משברים רוחניים, אינטגרציה פסיכאדלית ועוד.

ברצף החיים אנו פוגשים לא פעם תקופות של משבר וכאב. כשמתעוררת הבקשה לטיפול נפשי אנו מגלים כי היא נובעת מתוך הצורך לחפש דבר מה אשר חסר לנו, או משהו שאבד. אל המסע לגילוי עצמי נלווים לעתים מצוקה, חוסר משמעות או חרדה. התמודדות עם משברי חיים אשר מלווה בתמיכה של פסיכותרפיה – ובפרט פסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס בגישה התייחסותית – תסייע לנו למצוא את הכוחות הטמונים בנו. בעזרת התבוננות והקשבה לגופנו אנו יכולים לבאר רגשות, דפוסים וזיכרונות שאינם זמינים לנו ביום-יום. כך יתאפשר לנו קשר טיפולי בטוח, ללא שיפוט, מבוסס חמלה אוהבת ואנושיות משותפת. יחד נעבד, נעצב ונטפל בדפוסים ובדוגמות מחשבתיות, נתמוך בתהליכי שינוי, נוביל את ההתפתחות והצמיחה האישיים ונאזן את גלי הסבל והכאב.

בנוסף לעבודה בקליניקה פרטית לאורך השנים צברתי ניסיון רב בעבודה במסגרות שונות:

טלפון ליצירת קשר: 054-7360846
אימייל: guy.psych@gmail.com
אתר: www.guysimon.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גיא סימון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גיא סימון ובאחריותו/ה.