לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ליאת פרקש

ליאת פרקש

ליאת פרקש

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-4886

שמי ליאת ואני מטפלת באמנות חזותית בקליניקה פרטית בכרמל שבחיפה. במקביל אני עובדת בבית החולים רמב"ם במרפאה וטיפול יום להפרעות אכילה. את הכשרתי עשיתי במרפאה לבריאות הנפש לילדים ונוער של בית החולים לב השרון בה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ליאת פרקש

אודות ליאת פרקש

שמי ליאת ואני מטפלת באמנות חזותית בקליניקה פרטית בכרמל שבחיפה. במקביל אני עובדת בבית החולים רמב"ם במרפאה וטיפול יום להפרעות אכילה. את הכשרתי עשיתי במרפאה לבריאות הנפש לילדים ונוער של בית החולים לב השרון בה עבדתי במשך 4 שנים עם ילדים ומתבגרים וכן עם משפחותיהם. 

הקליניקה-סטודיו שלי היא מרחב בטוח, נעים וצבעוני. אני מציעה טיפול לילדים, נוער ומבוגרים בדגש על מתבגרות ונשים המתמודדות עם הפרעות אכילה, הפרעה בדימוי גוף וביחסים עם הגוף וכן עם חרדה, דיכאון, אובדן ומשברי חיים.

גישתי הטיפולית היא פסיכודינמית ואני משתמשת בחומרי יצירה שונים ובטכניקות מגוונות ככלי משלים המשרת את הטיפול. אין צורך בידע או בניסיון אמנותי קודם.

הטיפול באמצעות אמנות מציע גישה מתווכת, בלתי מילולית לתכנים מתוך עולמה הפנימי של המטופלת. הוא מאפשר ביטוי לחוויות שנרשמו בגוף ובנפש באופן לא מודע ומסייע בעיבודן, מייצר אינטגרציה בין העולם הפנימי והחיצוני ומחבר את המטופלת לכוחותיה ולמימוש פוטנציאל הצמיחה הטמון בה.

אני מזמינה אותך ליצור עימי קשר ולקבוע פגישת הכרות.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ליאת פרקש, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ליאת פרקש ובאחריותו/ה.