לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר ענת קרמון פרסר

ד"ר ענת קרמון פרסר

ד"ר ענת קרמון פרסר

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-121038

אודות ד"ר ענת קרמון פרסר בקצרה:

פסיכולוגית קלינית, מטפלת במבוגרים ונוער בגישה אקטיבית, חמה ואינטגרטיבית, המשלבת טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT), טיפול דינמי, מיינדפולנס וטיפול ממוקד רגש (EFT). מתאימה את אופי הטיפול בהתאם לצרכיו הייחודיים של המטופל...

פניה אל ד"ר ענת קרמון פרסר

אודות ד"ר ענת קרמון פרסר

פסיכולוגית קלינית, מטפלת במבוגרים ונוער בגישה אקטיבית, חמה ואינטגרטיבית, המשלבת טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT), טיפול דינמי, מיינדפולנס וטיפול ממוקד רגש (EFT). מתאימה את אופי הטיפול בהתאם לצרכיו הייחודיים של המטופל לאורך הטיפול.

אני מאמינה שטיפול נפשי מתאפשר מתוך קשר מיטיב ובטוח, המאפשר מרחב להתפתחות ושינוי, ורואה עצמי כשותפה אקטיבית בתהליך. אני מחפשת בעבודתי אחרי החיבור בין הגוף לנפש, ואחר דרכים אינטגרטיביות שיאפשרו שינוי פנימי ויעניקו כלים לשיפור איכות החיים גם מחוץ לשעת הטיפול וגם לאחר סיומו.

עובדת עם מגוון התמודדויות וקשיים כגון חרדה, דכאון, אבל ואובדן, קשיים בינאישיים, קשיי ויסות רגשי, התמודדות עם משברי חיים ועוד. מחוברת במיוחד לעבודה עם נשים סביב מעגל הפריון- גם בתהליכי עיבוד ממוקדים וגם בליווי ממושך.

השכלה ותעסוקה קודמת: בוגרת דוקטורט בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת בן גוריון בנגב. עבדתי בשירות הפסיכולוגי של הטכניון בחיפה, במרכז לבריאות הנפש של באר שבע, במרפאה הפסיכיאטרית בסורוקה, וכיום מקבלת בקליניקה פרטית בחיפה ובטיפולי אונליין (בזום).

פסיכולוגית קלינית מומחית (מ.ר 27-121038) anatkale@gmail.com

טלפון - 054-2262441

מטפלת בעברית ובאנגלית, מקבלת בקליניקה בחיפה, ובזום.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר ענת קרמון פרסר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר ענת קרמון פרסר ובאחריותו/ה.