לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
תמר רם שקד

תמר רם שקד

תמר רם שקד

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-147153

נעים להכיר, שמי תמר, אני פסיכולוגית רפואית מומחית, בעלת קליניקה און-ליין למבוגרים. אופן הטיפול: גישתי היא אינטגרטיבית- משלבת מספר שיטות בהתאם למפגש הייחודי עם כל מטופל.ת. שיטות הטיפול בהן אני עובדת: טיפול... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל תמר רם שקד

אודות תמר רם שקד

נעים להכיר, שמי תמר, אני פסיכולוגית רפואית מומחית, בעלת קליניקה און-ליין למבוגרים.

אופן הטיפול: גישתי היא אינטגרטיבית- משלבת מספר שיטות בהתאם למפגש הייחודי עם כל מטופל.ת. שיטות הטיפול בהן אני עובדת: טיפול פסיכודינאמי, כלים קוגניטיבים- התנהגותיים (CBT, ACT), טכניקות ממוקדות קשר גוף-נפש (מיינדפולנס, הרפייה, דמיון מודרך), ותרפיית EMDR לעיבוד זכרונות טראומטיים. 

על הטיפול מהעיניים שלי: הטיפול הפסיכולוגי והקשר הטיפולי שנרקם בו פותחים מרחב משותף להתבוננות, להיכרות וחמלה כלפי עצמנו, ולחיבור לכוחות הקיימים בנו. תהליכים אלו מסייעים להתמודדות עם אתגרים פיזיים, נפשיים ורגשיים שמזמנים לנו החיים. 

על הסטינג: הטיפול מתקיים בתדירות של מפגש אחד בשבוע, בשעה קבועה. הוא מתבצע בעזרת אתר google meet אשר מאפשר להיפגש אונליין גם מהבית.

קצת עלי: הגעתי לתחום של פסיכולוגיה רפואית עקב מפגש אישי עם מערכת הבריאות ומתוך עניין וסקרנות בנוגע לקשר בין הגוף לנפש. התמחתי בבית חולים לוינשטיין במחלקת אשפוז יום, במחלקה לנפגעי עמוד שדרה ובמרפאה הפסיכולוגית השיקומית בבית חולים לוינשטיין. לפני כן עבדתי במרפאה האנדוקרינית והראומטולוגית ילדים במרכז רפואי קפלן. 
במסגרות אלו טיפלתי במבוגרים וילדים שמתמודדים עם סימפטומים רגשיים וגופניים ובמגוון מצבים רפואיים ומשבריים; בינהם מחלות כרוניות ואקוטיות, פציעה לאחר תאונה, הפרעות פסיכוסומטיות, משברי חיים, מצבי דחק, טראומה, חרדה, אבל ואובדן.

אם הנך מתמודד.ת עם קושי רגשי או גופני, אם התעורר רצון או התלבטות לגבי טיפול פסיכולוגי, אני מזמינה אותך בחום לפנות אלי, אשמח להכיר ולסייע. 

אני זמינה בוואטסאפ: 0544611446 לתיאום שיחה ראשונית,

ובכתובת המייל: tamar.ram.clinic@gmail.com 

תמר רם שקד 1

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של תמר רם שקד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי תמר רם שקד ובאחריותו/ה.