לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אילת אמיר ברון

אילת אמיר ברון

אילת אמיר ברון

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 28456

נעים מאוד, אני אילת. מטפלת בקליניקה בנס ציונה ובשיחות וידאו. המומחיות שלי היא מניעת התנהגות אלימה, פוגעים ונפגעים מינית פיזית וברשת, הדרכת הורים לנוער במצבי סיכון והפרעות התנהגות. כמו כן, תחום ההיריון ולידה,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אילת אמיר ברון

אודות אילת אמיר ברון

נעים מאוד, אני אילת. מטפלת בקליניקה בנס ציונה ובשיחות וידאו. המומחיות שלי היא מניעת התנהגות אלימה, פוגעים ונפגעים מינית פיזית וברשת, הדרכת הורים לנוער במצבי סיכון והפרעות התנהגות. כמו כן, תחום ההיריון ולידה, דיכאון של ההריון, דיכאון אחרי לידה, אובדן הריון, הורות צעירה, רווחתן הנפשית של אמהות צעירות.

"כוח העל" שלי הוא היכולת להתחבר לכל אדם ולראות את הטוב שבו. ישנן תכניות הכשרה רבות ומגוונות למטפלים אך בסוף טיפול טוב מתקיים בתוך חיבור טוב, בתוך קשר טוב שיש בו אמון ואמונה ביכולתו לסייע. יש בי אהבה גדולה למקצוע העבודה הסוציאלית ותפיסתי הטיפולית נובעת מערכיו: מטרת הטיפול היא לשפר את רווחתו הנפשית של אדם תוך התייחסות לסביבתו הזוגית, המשפחתית, החברתית, התעסוקתית, הבריאותית. המטרה היא שיפור בעולמו הפנימי וגם בעולמו החיצוני של האדם, אשר משפיעים אחד על השני כל הזמן. 
גישתי הטיפולית היא דינמית, כלומר, שיחה שמתחקה אחר פצעי ילדות ושברים קטנים וגדולים בעברינו שמשפיעים על הבחירות שלנו עד היום, מכאיבים לנו ומעכבים אותנו. לפעמים במהלך השיחות עולים קשיים להיזכר, התנגדויות, משהו נתקע - במצבים שונים אני מציעה כלים טיפוליים מתחום ה-CBT והדמיון המודרך שמאפשרים פריצות דרך. 

פה מותר לדבר ולשתוק, לבכות ולצחוק, לכעוס ולסלוח, לטעות וללמוד. לפה באים כדי להשתחרר ממה שמעכב, לרפא את מה שכואב, לתת מקום לרצונות הלב. לפה באים לטפל בעצמנו ולגדול.אני מזמינה אתכם ליצור קשר, להתייעץ, להתלבט יחד, לבוא לפגישת ניסיון. להתחיל טיפול זה כמו לצאת לריצה - הכי קשה היא ההחלטה לצאת לדרך.

השכלה: 

תואר שני MSW בעבודה סוציאלית במגמה הטיפולית, אוניברסיטת בר אילן - בהצטיינות 
תואר ראשון BSW בעבודה סוציאלית (תכנית ההסבה), אוניברסיטת אריאל 
בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות, אוניברסיטת בן גוריון 
הדרכת סטודנטים לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת תל אביב  
מטפלת מוסמכת בשיטת NLP, תרפיית קו-הזמן, דמיון מודרך

ניסיון מקצועי: 
מזה 13 שנים שאני עוסקת בטיפול. בעלת ניסיון בתחום בריאות הנפש, בריאות כללית, פנימיות לנערות ונערים בסיכון, שירות מבחן לנוער. בעלת ניסיון רב בטיפול ארוך טווח בפוגעות.ים ונפגעות.ים מינית, מניעת שימוש לרעה בסמים ואלכוהול, מניעת התנהגות אלימה, התערבויות במשפחות המאופיינות בדפוסי תקשורת אלימים, הנחיית קבוצות בתחום הפגיעות המיניות ופגיעות ברשת, קבוצות לשליטה בכעסים, טיפול והדרכת הורים לנוער עם הפרעות התנהגות ובעיות בוויסות רגשי.
במשך עשור עבדתי בשירות המבחן לנוער כראש צווות, מדריכה וקצינת מבחן, עבדתי כעו"ס בהוסטל לנוער בסיכון שם טיפלתי בנערים והדרכתי את צוות המדריכים, כמו כן, הדרכתי סטודנטיות לעבודה סוציאלית מאוניברסיטת ת"א במסגרת הכשרתן המעשית.   

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אילת אמיר ברון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אילת אמיר ברון ובאחריותו/ה.