לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ג'ואן קולקר

ג'ואן קולקר

ג'ואן קולקר

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 27097

אני ג'ואן, עו"ס ותרפיסטית בטבע .משלבת ועושה אינטגרציה בין הכלים שברשותי. כלים מעולם המיינדפולנס וה- SEE FAR CBT- טיפול בטראומה וחרדה. בעלת נסיון רב בעבודה עם א.נשים בתחומי הטראומה, חרדה, הגירה ורילוקיישן, חולי ,כאב... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ג'ואן קולקר

אודות ג'ואן קולקר

אני ג'ואן, עו"ס ותרפיסטית בטבע .משלבת ועושה אינטגרציה בין הכלים שברשותי. כלים מעולם המיינדפולנס וה- SEE FAR CBT- טיפול בטראומה וחרדה. בעלת נסיון רב בעבודה עם א.נשים בתחומי הטראומה, חרדה, הגירה ורילוקיישן, חולי ,כאב ומשברי חיים. בעלת קליניקה פרונטלית בטבע ובמקביל מטפלת באופן מקוון- שני מרחבי טיפול מרתקים שמביאים כל אחד עולם ומלואו למפגש הטיפולי.

אני מאמינה בא.נשים ובכוחות שיש לנו למצוא את הדרך המייטיבה והנכונה עבורנו לחיים טובים. כחלק מהחיים אנו חווים משברים ונחשפים לעוד אתגרים. אני רואה בתהליך הטיפולי, תהליך בו ניתן רגע להשתהות ולהביט אל מה שקורה סביב בדרכי החיים ולקבל הזדמנות לפרספקטיבה אחרת ולקבלת כלים לשיפור דרכי ההתמודדות שיביאו בסופו של דבר להקלה ביומיום.

ההחלטה להגיע לטיפול לא מובנת מאליה ולא פשוטה כלל וכלל, זהו צעד משמעותי בדרכך לעבר הרצון לשפר את חייך. זו זכות שלי להיבחר כשותפה למסע שלך ואני רואה זו כאחריות כבדה וברת משמעות לתמוך בך ולסייע לך בדרכך. בטיפול אנו נעבוד וניגע במקומות פחות נעימים ובמקרים רבים במקומות מאוד קשים וכואבים. על כן אני רואה חשיבות רבה ומשמעות גדולה ביצירת מרחב תומך, נעים ומאפשר עבורך. זאת ועוד חשוב לי לייצר דינמיקה מיטיבה שתאפשר לנו היכרות ועיבוד של הדברים בהתאמה ובהקשבה לקצב ולאופן שמתאים לך , במטרה לאפשר לך צמיחה והתפתחות משמעותית

ליצירת קשר ניתן לצלצל/לשלוח וואטסאפ ל- 0553190855 או במייל - joanne.parkes@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ג'ואן קולקר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ג'ואן קולקר ובאחריותו/ה.