לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שייקו ברנדויין

שייקו ברנדויין

שייקו ברנדויין

פסיכולוג חינוכי בכרמיאל, מטפל בילדים ומתבגרים ובייעוץ הורים

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-159280

אודות שייקו ברנדויין בקצרה:

אני ישעיהו (שייקו) ברנדויין, פסיכולוג חינוכי. מתמחה בטיפול בילדים ונוער סביב קשיים רגשיים שונים, בסוגיות של גיוון מגדרי בילדים ובנוער ובייעוץ להורים. כמעט כל חיי הבוגרים אני עובד עם אנשים (קטנים וגדולים). לפני...

פניה אל שייקו ברנדויין

אודות שייקו ברנדויין

אני ישעיהו (שייקו) ברנדויין, פסיכולוג חינוכי. מתמחה בטיפול בילדים ונוער סביב קשיים רגשיים שונים, בסוגיות של גיוון מגדרי בילדים ובנוער ובייעוץ להורים.

כמעט כל חיי הבוגרים אני עובד עם אנשים (קטנים וגדולים). לפני שהתחלתי את דרכי כמטפל, הייתי מדריך ילדים ונוער במסגרות בלתי פורמליות שונות. פגשתי את הצורך בחיבור, בנראות ובקשר בכל הגילאים ובכל האוכלוסיות.

ספורט ופעילות גופנית הם חלק משגרת חיי. אני רץ חובב למרחקים ארוכים ומוסמך כמאמן כושר וריצה. הספורט מהווה בשבילי דרך להתבוננות עצמית ומפגש עם חלקים שונים בנפש.

אני משלב את הספורט בעבודתי הטיפולית במגוון דרכים: במשחק הדדי, במפגש אישי ומשותף עם מאמץ, הישגיות, אי ודאות ועוד... במיוחד אצל ילדים, הרבה פעמים "הגוף מדבר", ומהווה פתח לעיבוד תכנים וחוויות שלא מצליחים לבוא לידי ביטוי בשיחה חופשית או במשחק בחדר הטיפולים.

"להתפתחותו של ילד דרוש כפר שלם". אני מאמין שטיפול רגשי לילדים יכול לחולל שינויים משמעותיים בהתפתחות האישית, כאשר סביבתו החינוכית והמשפחתית של הילד מעורבת בטיפול. לצד הקשר עם הילד.ה או הנער.ה המטופלים, אני מאמין בקשרים עם המבוגרים המשמעותיים בחיי הילד, קשר של שיתוף, למידה הדדית, הדרכה וייעוץ. כל אלו, הם חלק שקוף ואינטגרלי מהחוזה הטיפולי ומרכיבים בלתי נפרדים מהטיפול בילד. כל זה, לצד שמירה על סודיות והפרדות נדרשות לצורך בניית הקשר הטיפולי וההתפתחות הרגשית של הילד.ה או הנער.ה.

הקליניקה שלי נמצאת בכרמיאל. ניתן לפנות אליי באמצעות המייל או הטלפון, לקביעת פגישה ראשונית.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שייקו ברנדויין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שייקו ברנדויין ובאחריותו/ה.