לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אביתר שגב

אביתר שגב

אביתר שגב

פסיכיאטר

פסיכיאטר מאומת
מספר רשיון רופא: 1-94701

מומחה בפסיכיאטריה, בעבר מנהל מרפאות לבריאות הנפש במכבי שירותי בריאות. בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית, התמחה בפסיכיאטריה במרכז לבריאות הנפש באר-יעקב ולומד בתוכנית לפסיכותרפיה אנליטית יונגיאנית.  ד"ר... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אביתר שגב

אודות אביתר שגב

מומחה בפסיכיאטריה, בעבר מנהל מרפאות לבריאות הנפש במכבי שירותי בריאות. בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית, התמחה בפסיכיאטריה במרכז לבריאות הנפש באר-יעקב ולומד בתוכנית לפסיכותרפיה אנליטית יונגיאנית. 

ד"ר שגב דוגל בשילוב בין רגישות ואנושיות לבין מקצועיות ועדכניות. הוא מקבל מטופלים באופן פרטי בקליניקה ברחובות ומבצע ביקורי בית באזור השפלה, במקרים המתאימים לכך. 

"חביב אדם שנברא בצלם. התפקודים הנפשיים הם מותר האדם, ולכן על הטיפול הנפשי להתנהל בכבוד וברגישות. אני מאמין ביחס רגיש, מכיל ואמפתי, המשולב בעת הצורך עם טיפול תרופתי מטבי המבוסס על עובדות וידע מצטבר".

ד"ר שגב עורך חוות דעת בנושאים שונים כגון שירות צבאי, ביטוח לאומי, מינוי אפוטרופוס וכשירות לכתיבת צוואה. הוא בעל ניסיון רב בעבודה בצה"ל כפסיכיאטר וכיו"ר ועדה רפואית, והוא בקיא בפקודות ובנהלים הרלוונטיים.

אתר הבית: www.memalela.com
טלפון/וואטסאפ: 055-2774685
מייל: info@memalela.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אביתר שגב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אביתר שגב ובאחריותו/ה.