לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענבל סולומון

ענבל סולומון

ענבל סולומון

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 25076

שמי ענבל ואני עובדת סוציאלית מטפלת זוגית ומשפחתית, בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת התכנית לטיפול זוגי ומשפחתי של אוניברסיטת בר אילן. עבדתי שש שנים כקב"ן במערך בריאות הנפש בצה"ל, בהן... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ענבל סולומון

אודות ענבל סולומון

שמי ענבל ואני עובדת סוציאלית מטפלת זוגית ומשפחתית, בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת התכנית לטיפול זוגי ומשפחתי של אוניברסיטת בר אילן. עבדתי שש שנים כקב"ן במערך בריאות הנפש בצה"ל, בהן עברתי הכשרות רלוונטיות לטיפול בפרט המתמודד עם מצוקה על רקע חרדה, קשיי הסתגלות ופוסט טראומה. בשנים הללו רכשתי כלים מגוונים מעולם הטיפול ההתנהגותי קוגניטיבי והוסמכתי לטיפול בשיטת EMDR. במסגרת העבודה במערך ברה"ן של צה"ל עבדתי עם מגוון של הפרעות, קשיים ומצוקות אך לאחר 6 שנות שירות מאתגרות החלטתי לסיים את הפרק הזה בחיי המקצועיים ולאתגר את עצמי בתחומים אחרים. כיום אני עובדת כעו"ס המחלקה לשיקום ילדים ונוער בבית לוינשטיין. במסגרת תפקידי אני מסייעת להורים ובני משפחה של הילדים המאושפזים להתמודד מצבים שונים כגון:  אשפוז ממושך בבית חולים, אובדנים הנלווים לפגיעה, שינויים החלים בתא המשפחתי, השינויים במערכת הזוגית וביחסי הורה – ילד ועוד.

במקביל לעבודתי במסגרת הציבורית, הנותנת מענה רק למשפחות המאושפזים, אני מטפלת גם במסגרת הקליניקה הפרטית שלי. בקליניקה אני מטפלת במשפחות, זוגות ויחידים אשר מתמודדים עם מצבי חיים שונים. בין היתר, אני מטפלת בהורים המתמודדים עם ילדים לאחר פגיעות ראש נרכשות, פגיעות אורטופדיות, מחלות שונות, תסמונות התפתחותיות, פגיעות נוירולוגיות והתמודדות עם שינויים החלים בילדים או בחייהם. במסגרת הטיפולים, אני נעזרת בכלים הרבים שרכשתי לאורך השנים בכדי לסייע להורים ולמשפחות.

אני מאמינה גדולה בקשר הטיפולי ומשקיעה בו רבות. ברגע שנבנה האמון, ניתן לעבוד, לעבד ולהתמודד עם כל תוכן, קושי ומצוקה שתעלה. לאורך שנות הטיפול הרבות שצברתי, למדתי כי הקשר הטיפולי הוא המשמעותי, ועליו ניתן להוסיף כל טכניקה או גישה טיפולית שאבחר. סל הכלים הטיפולי בו אני נעזרת הוא רחב ומגוון והתאמת התכנית הטיפולית מתבצעת לאחר מפגשי הערכה ובשיתוף מלא עם הלקוחות.

לכל שאלה ניתן לפנות אלי 0529286265

inbal.tirrer@gmail.com או במייל  

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענבל סולומון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענבל סולומון ובאחריותו/ה.